Reakcia na: milan005 #12099:
Máš pravdu, táto úvaha ma nenapadla, ale po jej prečítaní som si to v hlavne prehral a nanič by bola celá sieť trolejbusov, zároveň tá do Kubrej si myslím, že by nemala zmysel tak ďaleko to ťahať, to ako keby a rovno aj do Nozdrkoviec to ťahalo, a za mosty tiež by to bolo nanič ťahať. Čiže tým pádom je reálna iba autobusová doprava, prípadne ani električková nie je možná to je vlastne to isté ako trolejbusová len s tým, že by museli dávať ešte kolajnice na cestu, aj to by nemali kde vlastne. Celkovo električkové trate už asi na SK nikde sťavať nebudú si myslím, okrem rozširovania existujúcich.
Videl som koľko majú najazdené tie staré autobusy v ZA, práveže aktuálny asi zrejme je, alebo sa jedná o chybu prípade to už sú ďalšie autobusy čo predávajú, čo som len tak išiel na ich web tak toto je ako najnovší príspevok z dňa 25.10.2019, čo bolo včera.
). Kubrá = je frekvencia spojov dostatočná na to, aby tam vôbec jazdili trolejbusy? Boli by cestujúci do Kubrice ochotní si v Kubrej prestúpiť z trolejbusu na autobus? No a nakoniec Zámostie už je rozťahané a teda nevhodné na vedenie trolejbusovej vetvy absolútne.
Michal Mazánik
Čo je ale podstatné, automaticky som predpokladal, že musím počkať na 5-ku (o 19:11). O to viac som bol prekvapený, keď po zhruba ďalších 5 minútach prišiel náhradný autobus #37, ktorý spoj dokončil (s meškaním 15 minút). Takýto aktívny prístup dopravcu ma veľmi potešil a preto to sem píšem. Myslím, že cestujúci to očakávajú ako samozrejmosť a snáď to tak bude aj v budúcnosti.
Jediná nevýhoda je, že na väčšine zastávok ešte nemáme LCD panely, ktoré by mohli cestujúcich informovať o predpokladanej výške meškania. PS: týmto príspevkom samozrejme nechcem prekrývať množstvo negatív našej MHD, no prišlo mi fér sa podeliť aj s pozitívnou skúsenosťou