Je to reakcia na uz velmi stary prispevok, ale neodpustim si ju. Ty spominas vyjadrenie vodica z mikulasa, ja sa opriem o vyjadrenia vodica z topolcian, ktory mi povedal ze na rozdiel od Karos, kde treba kazdy den dolievat olej jeho Ikarus takmer nepotreboval udrzbu.
S Ikarusom sa dala dosiahnut spotreba pod 30l/100 km, nepoviem presne ale napr. v Trnave jazdil jeden vodic s 280kou na MHD so spotrebou aka bola namerana pre Karosy 732.
S nahradnymi dielmi suhlasim ze je to bieda, ale nejak mi to nesedi ked si spomeniem, ze v roku 2006 sa v Trencine vyradilo aj s Ilavskymi a povazskobystrickymi min. okolo 6-8 pojazdnych strojov.
v danom čase sa nejednalo o "fantazírovanie". Dokiaľ neboli zrejmé ďalšie skutočnosti, /pozorne prečítaj trochu viac z tohto fóra/, vyzerala tá možnosť reálne. V súčasnosti však už stav 2x280.87 také niečo nedovoľuje. Ohľadne kúpy z KE sa vyjadriť neviem, v každom prípade sa vychádzalo z dostupných informácií.
Pokiaľ si si všimol, Juraj nám presne uviedol, ako je to s pojazdnosťou, a od toho sa to potom odvíjalo. ?
aby bolo jasne, velmi vitam iniciativu SAD TN s rozluckovou jazdou, len chcem podotknut, ze fandovia su asi "namlsani" z rozlucky v BA (pripadne v PO a MT), kde sa jazdilo s Ikarusmi viac a preto sa chcu uistit o skutocnom rozsahu rozluckovej jazdy. Kazdopadne, vdaka aj za toto... ?
potom mi pride fantazirovanie o posilovom spoji po hokeji vykonavanom Ikarusom ako bezpredmetne... A asi sa niet co cudovat, ze DPMK tie vozy nekupil...
Aj tak, dik za info.
Ludia Bozi, vy na toto forum iba pisete, alebo ho aj citate?
Pre Kolportera: Napisal som, ze Ikarus vyrazi na slavnostnu jazdU, nie jazdY. JazdA je vzdy iba jedna, jazdY su dve a viac.
Pre Majkla: Napisal som, ze pojde cez Vychodnu na kruhovy objazd POD Juhom a spat a nie NA Juh. Tu nie je co ani potvrdzovat ani vyvracat...
asi by motor cestu hore Juhom nevydržal, nie je totiž v dobrom stave. Takže v záujme úspešného absolvovania rozlúčkovej jazdy sa Juh vynechá. Ak ťa to poteší, tak aj Sihoť a Kubra, kde boli kĺbaky ako doma na L1 a L18.
podla toho co juraj napisal bude myslim len jedna a to 2 v jednom, cize najprv sa pojde pod juh ikarusom 280.87, odtial v smere do SAD, kde zaroven Ikarus odparkuje na vecne casy a odtial zoberie spät na namestie ludi citelis 18M, takze zabijeme 2 muchy jednou ranou:)
myslim ze ti mozem Juraj povedat aj za vsetkych jedno velke dakujem. za to, ze si sa postavil za nasu tuzbu, za rozluckovu jazdu s ikarusom, moc si to cenim. mas u mna velke plus;-)
Program bude nasledujuci:
- Okolo desiatej dopoludnia sa zacnu na namesti pred kostolom zhromazdovat autobusy
- Bude predvedenych 7 autobusov: 4 ks Citelis 12, 1 ks Citelis 18, 1 ks Karosa B732 a 1 ks vyzdobeny mestsky Ikarus
- Do Ikarusu budu naaranzovane vykresy deti zo Zakladnej umeleckej skoly na temu Nas autobus
- O 11.h sa zacne slavnostne odovzdavanie 5 ks nizkopodlaznych autobusov za ucasti primatora a funkcionarov mesta, majoritneho akcionara a zastupcov SAD Trencin a dalsich hosti.
- Po odovzdani bude prebiehat akcia pre deti na namesti pod krytym pristreskom a bude vyhradeny cas, aby si vsetky vozidla mohla podrobne prehliadnut aj verejnost.
- Podla zaujmu verejnosti o vystavene vozidla sa orientacne medzi 12-13.hodinou predpoklada, ze posledny mestsky Ikarus vyrazi na slavnostnu jazdu z namestia po trase Hasicska, Elektricna, Vychodna, kruhovy objazd pod Juhom a spat, cez most do Zlatoviec do podniku SAD. Naspat do mesta uz novym Citelis 18
- Podla zaujmu o fotografovanie by mal Ikarus zastavit aj po trase, pokial tomu nebudu branit pravidla cestnej premavky a dopravna situacia
- Posledna pamatna jazda Ikarusu bude samozrejme zdarma.
- Program moze byt zmeneny neocakavanou poruchou autobusu, co sa v takomto pripade nikdy neda vylucit. Vtedy by sa jazda vykonala nahradnym Citelisom 18
Dufam, ze som uspokojil zvedavost vsetkych fanusikov o MHD v Trencine.