Normálne som sa musel pozrieť, čo som sem vtedy napísal ?
Čo sa týka tej Trnavy, aký starý bol dotyčný voz v čase, keď vykazoval takú nízku spotrebu, a ako dobre bol udržiavaný? Dal by sa porovnať so súčasným stavom toho trenčianskeho? Na akých linkách jazdil? Šplhal niekedy do takého kopca ako je ten na sídlisko Juh? SADky sa Ikarusov zbavovali hlavne aj kvôli tomu, že boli neekonomické (aj keď istú rolu tam zohral aj odliv cestujúcich), takže u väčšiny z nich sa spotreba asi pohybovala trošku vyššie než u sólo Karôs. Presné čísla ale fakt neviem, niekto s kompetentnejších (Juraj, Vladimír a pod) by ma mohol doplniť.
S tými dielcami máš pravdu, vyradené vozy by sa dali skanibalizovať, ale opäť sa pýtam: načo? Kvôli jednej posilovej jazde týždenne z hokeja? To mi veľmi ekonomické nepripadá. Skôr by som sa zamyslel nad efektívnejším využitím kĺbov, ktoré už v Trenčíne sú. Každú chvíľu je tu príspevok, ako sú nasadzované na nezmyselné poradia, kde sú poloprázdne.
no tak ten je celkom dobry ufrflanec:) ak myslis toho z terajsej #81 a dopravne predpisy mu tez moc nehovoria niekedy, ale o tom potom:) ja myslim ze aj keby siel ikarus TN-759AM tak neznamena to ze musi ist zrovna pôvodný vodic z neho. inac jeho pôovodný vodici boli pan Hatlas, ktory uz je na dochodku a ten druhy sofer jazdi teraz na #87 taky v okuliaroch. ale mozno tam daju nejakeho mladeho co robi zalohu. ale najlepsie by bolo keby dali takeho starsieho co kedysi chodil na TN-758AM na l. 8 a teraz robi smetara a na rozlucku by to odjazdil v smetarskom:D
Je to reakcia na uz velmi stary prispevok, ale neodpustim si ju. Ty spominas vyjadrenie vodica z mikulasa, ja sa opriem o vyjadrenia vodica z topolcian, ktory mi povedal ze na rozdiel od Karos, kde treba kazdy den dolievat olej jeho Ikarus takmer nepotreboval udrzbu.
S Ikarusom sa dala dosiahnut spotreba pod 30l/100 km, nepoviem presne ale napr. v Trnave jazdil jeden vodic s 280kou na MHD so spotrebou aka bola namerana pre Karosy 732.
S nahradnymi dielmi suhlasim ze je to bieda, ale nejak mi to nesedi ked si spomeniem, ze v roku 2006 sa v Trencine vyradilo aj s Ilavskymi a povazskobystrickymi min. okolo 6-8 pojazdnych strojov.
v danom čase sa nejednalo o "fantazírovanie". Dokiaľ neboli zrejmé ďalšie skutočnosti, /pozorne prečítaj trochu viac z tohto fóra/, vyzerala tá možnosť reálne. V súčasnosti však už stav 2x280.87 také niečo nedovoľuje. Ohľadne kúpy z KE sa vyjadriť neviem, v každom prípade sa vychádzalo z dostupných informácií.
Pokiaľ si si všimol, Juraj nám presne uviedol, ako je to s pojazdnosťou, a od toho sa to potom odvíjalo. ?
aby bolo jasne, velmi vitam iniciativu SAD TN s rozluckovou jazdou, len chcem podotknut, ze fandovia su asi "namlsani" z rozlucky v BA (pripadne v PO a MT), kde sa jazdilo s Ikarusmi viac a preto sa chcu uistit o skutocnom rozsahu rozluckovej jazdy. Kazdopadne, vdaka aj za toto... ?
potom mi pride fantazirovanie o posilovom spoji po hokeji vykonavanom Ikarusom ako bezpredmetne... A asi sa niet co cudovat, ze DPMK tie vozy nekupil...
Aj tak, dik za info.
Ludia Bozi, vy na toto forum iba pisete, alebo ho aj citate?
Pre Kolportera: Napisal som, ze Ikarus vyrazi na slavnostnu jazdU, nie jazdY. JazdA je vzdy iba jedna, jazdY su dve a viac.
Pre Majkla: Napisal som, ze pojde cez Vychodnu na kruhovy objazd POD Juhom a spat a nie NA Juh. Tu nie je co ani potvrdzovat ani vyvracat...
asi by motor cestu hore Juhom nevydržal, nie je totiž v dobrom stave. Takže v záujme úspešného absolvovania rozlúčkovej jazdy sa Juh vynechá. Ak ťa to poteší, tak aj Sihoť a Kubra, kde boli kĺbaky ako doma na L1 a L18.
podla toho co juraj napisal bude myslim len jedna a to 2 v jednom, cize najprv sa pojde pod juh ikarusom 280.87, odtial v smere do SAD, kde zaroven Ikarus odparkuje na vecne casy a odtial zoberie spät na namestie ludi citelis 18M, takze zabijeme 2 muchy jednou ranou:)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Majkl