no tak ten je celkom dobry ufrflanec:) ak myslis toho z terajsej #81 a dopravne predpisy mu tez moc nehovoria niekedy, ale o tom potom:) ja myslim ze aj keby siel ikarus TN-759AM tak neznamena to ze musi ist zrovna pôvodný vodic z neho. inac jeho pôovodný vodici boli pan Hatlas, ktory uz je na dochodku a ten druhy sofer jazdi teraz na #87 taky v okuliaroch. ale mozno tam daju nejakeho mladeho co robi zalohu. ale najlepsie by bolo keby dali takeho starsieho co kedysi chodil na TN-758AM na l. 8 a teraz robi smetara a na rozlucku by to odjazdil v smetarskom:D
Je to reakcia na uz velmi stary prispevok, ale neodpustim si ju. Ty spominas vyjadrenie vodica z mikulasa, ja sa opriem o vyjadrenia vodica z topolcian, ktory mi povedal ze na rozdiel od Karos, kde treba kazdy den dolievat olej jeho Ikarus takmer nepotreboval udrzbu.
S Ikarusom sa dala dosiahnut spotreba pod 30l/100 km, nepoviem presne ale napr. v Trnave jazdil jeden vodic s 280kou na MHD so spotrebou aka bola namerana pre Karosy 732.
S nahradnymi dielmi suhlasim ze je to bieda, ale nejak mi to nesedi ked si spomeniem, ze v roku 2006 sa v Trencine vyradilo aj s Ilavskymi a povazskobystrickymi min. okolo 6-8 pojazdnych strojov.
v danom čase sa nejednalo o "fantazírovanie". Dokiaľ neboli zrejmé ďalšie skutočnosti, /pozorne prečítaj trochu viac z tohto fóra/, vyzerala tá možnosť reálne. V súčasnosti však už stav 2x280.87 také niečo nedovoľuje. Ohľadne kúpy z KE sa vyjadriť neviem, v každom prípade sa vychádzalo z dostupných informácií.
Pokiaľ si si všimol, Juraj nám presne uviedol, ako je to s pojazdnosťou, a od toho sa to potom odvíjalo. ?
aby bolo jasne, velmi vitam iniciativu SAD TN s rozluckovou jazdou, len chcem podotknut, ze fandovia su asi "namlsani" z rozlucky v BA (pripadne v PO a MT), kde sa jazdilo s Ikarusmi viac a preto sa chcu uistit o skutocnom rozsahu rozluckovej jazdy. Kazdopadne, vdaka aj za toto... ?
potom mi pride fantazirovanie o posilovom spoji po hokeji vykonavanom Ikarusom ako bezpredmetne... A asi sa niet co cudovat, ze DPMK tie vozy nekupil...
Aj tak, dik za info.
Ludia Bozi, vy na toto forum iba pisete, alebo ho aj citate?
Pre Kolportera: Napisal som, ze Ikarus vyrazi na slavnostnu jazdU, nie jazdY. JazdA je vzdy iba jedna, jazdY su dve a viac.
Pre Majkla: Napisal som, ze pojde cez Vychodnu na kruhovy objazd POD Juhom a spat a nie NA Juh. Tu nie je co ani potvrdzovat ani vyvracat...
asi by motor cestu hore Juhom nevydržal, nie je totiž v dobrom stave. Takže v záujme úspešného absolvovania rozlúčkovej jazdy sa Juh vynechá. Ak ťa to poteší, tak aj Sihoť a Kubra, kde boli kĺbaky ako doma na L1 a L18.
podla toho co juraj napisal bude myslim len jedna a to 2 v jednom, cize najprv sa pojde pod juh ikarusom 280.87, odtial v smere do SAD, kde zaroven Ikarus odparkuje na vecne casy a odtial zoberie spät na namestie ludi citelis 18M, takze zabijeme 2 muchy jednou ranou:)
Juraj
Pre Kolportera: Napisal som, ze Ikarus vyrazi na slavnostnu jazdU, nie jazdY. JazdA je vzdy iba jedna, jazdY su dve a viac.
Pre Majkla: Napisal som, ze pojde cez Vychodnu na kruhovy objazd POD Juhom a spat a nie NA Juh. Tu nie je co ani potvrdzovat ani vyvracat...