No bol by som Ti neskutocne vdacny! Ja som totiz dnes aj zajtra mimo Trencin(vies asi kde), inak by som sa rozhodne zucastnil!
Co sa tyka tych "info tabul" v interiery, tak uz to bolo spominane, ze sa uvazuje nad tym, tak toto su asi prve lastovicky. Inak v Brne je este v klbovom instalovany na strope LCD panel. Teda dva, na jednu aj druhu stanu. Je to taky obrateny trojuholnik na "strope". Mozem Ti to niekedy cvaknut. Ale ze by to bolo az tak k niecomu....skor moderny image. Ukazuje na nom asi dalsich 5 zastavok, ktore nasleduju...
Co sa tyka tych "info tabul" v interiery, tak uz to bolo spominane, ze sa uvazuje nad tym, tak toto su asi prve lastovicky. Inak v Brne je este v klbovom instalovany na strope LCD panel. Teda dva, na jednu aj druhu stanu. Je to taky obrateny trojuholnik na "strope". Mozem Ti to niekedy cvaknut. Ale ze by to bolo az tak k niecomu....skor moderny image. Ukazuje na nom asi dalsich 5 zastavok, ktore nasleduju...
irizar
Čo sa týka tej Trnavy, aký starý bol dotyčný voz v čase, keď vykazoval takú nízku spotrebu, a ako dobre bol udržiavaný? Dal by sa porovnať so súčasným stavom toho trenčianskeho? Na akých linkách jazdil? Šplhal niekedy do takého kopca ako je ten na sídlisko Juh? SADky sa Ikarusov zbavovali hlavne aj kvôli tomu, že boli neekonomické (aj keď istú rolu tam zohral aj odliv cestujúcich), takže u väčšiny z nich sa spotreba asi pohybovala trošku vyššie než u sólo Karôs. Presné čísla ale fakt neviem, niekto s kompetentnejších (Juraj, Vladimír a pod) by ma mohol doplniť.
S tými dielcami máš pravdu, vyradené vozy by sa dali skanibalizovať, ale opäť sa pýtam: načo? Kvôli jednej posilovej jazde týždenne z hokeja? To mi veľmi ekonomické nepripadá. Skôr by som sa zamyslel nad efektívnejším využitím kĺbov, ktoré už v Trenčíne sú. Každú chvíľu je tu príspevok, ako sú nasadzované na nezmyselné poradia, kde sú poloprázdne.