all: po dnesnej noci vam mozem zarucit, ze vodici mhd tn sa vedia zabavit na disko hudbu vyse ako zeny.....tuto noc som bol na brigade v marone a dosiel za mnou busar z citelisu 18m, ze ci nechcem drobne.tak sme zamenili a on ma poprosil, ci mu v sklade neschovam trzbu, ze si da jedno, dve piva a ide...nakoniec to skoncilo tak, ze pretancoval v uniforme SAD celu diskoteku, vystriedal niekolko tanecnicok a spokojny isiel domov...bol fakt podareby ☺
moj clovek:D ale nie no tak myslim ze 1 - 3sk nikoho nezabije a aspon by to bolo zaznamenane. a co sa tyka tarify uz kedysi som navrhoval aby sa zaviedlo nieco take ze na poslednych zastavkach napr. na trase L21 VUO-Potocna, L11 Kubra-Kubrica, L2 Nemocnica-Nozdrkovce, L1 Pod Juhom-Juh odratalo z karty cestujucemu len polovica z ceny listka. tym padom by boli viac vyuzite aj koncove zastavky liniek, teda Juh nieje zrovna dobry priklad. ale myslim ze by z toho SAD viac ziskala ako stratila, alebo mesto alebo kto uz
nespravne nacasovane preklady liniek by sa dali odstranit aj bez toho, napr. take nacasovanie ze 18.20 ide zo stanice L23, minutu po nej L28 a potom idu zasa obe naraz az za 2 hodiny. myslim ze taketo nieco nesuvisi s velkym poctom liniek v TN ale s nezaujmom mesta o napravu. a ked uz by sa mal nejak rapidne znizovat pocet liniek dobre, ale len s tou podmienkou ze prestup by stal 2-3 Sk, napr. pri prestupe na cely listok 12sk/3sk, polovicny 8sk/2sk a dochodcovsky 4sk/1sk. a tiez neviem ktore linky by si chcel rusit. mne pripadaju ako logicke zrusit mozno 3, 9, 16, 19, 20 v povodnych trasach a spravit 1 alebo 2 linky spajajuce Juh so Zablatim/Istebnikom. Juzani by prestupili k LOT pri nemocnici na L2 a naopak Sihotari k VOP pri Gymnaziu na linku spajajucu Juh so Zavazim ktora by mala slusnejsi interval, spicka aspon 2 spoje za hod. a v sedle 120 min. prip. by mohla mat nejake spoje aj cez vikendy napr. na trase JUH2 - Nemocnica - OS Úspech - Staničná - Istebnícka - Zlatovce - Záblatie ako lepsia varianta L3
ja by som navrhol zlepšovák - týždenný poprípade mesačný cestovný lístok na neobmedzený počet jázd, za rozumnú cenu - napríklad dvojnásobok toho, čo stojí týždenný cestovný lístok na rovnakú vzdialenosť na vlak. Napr z Trenčína predmestia na trenčiansku hlavnú stanicu stojí týždenník obojsmerový na vlak 26 Sk, tak na MHD by mohol byť trebárs za 50 Sk. Tieto časové lístky by mohli byť buď na určenú trasu, alebo jednolinkové, niekoľkolinkové či sieťové. Tieto detaily by mohli posúdiť odborníci.
Potom zásadne preorganizovať dopravu tak, že by jazdilo menej liniek, ale častejšie, s možnosťou prestupovania v uzlových bodoch. Odstránili by sa potom nesprávne načasované preklady liniek.
Celkovo koncepcia MHD v TN akosi je na bode mrazu. Ľudia potom len cestujú autíčkami, zapchávajú mesto. To si však vyžaduje značnú investičnú činnosť: nové parkoviská, nové cesty, nové mosty... To napokon vyjde oveľa drahšie, ako by stálo udržiavať kvalitnú MHD pri živote, ktorá by bola pre väčšinu Trenčanov použiteľná.
No tí, čo sú pri moci by z toho nič nemali, pokiaľ by trenčania miesto vlastných autíčíek začali používať MHD, pretože takto by im do vrecák žiadne provízie nepotiekli. No ak sa bude stavať napríklad nový most cez Váh, niečo sa im určite ujde...
1. povinnosti dopravcu sú stanovené zákonom č. 168/1996 Z.z. o cestnej doprave - a teda nižšie uvedené príspevky sú OPODSTATNENÉ, nakoľko autobusy v meste akosi stále nie sú riadne označované, ak nemajú transparent. A nie je ich málo, keby to boli len ojedinelé prípady, asi by tu tých príspevkov toľko nebolo.
2. zlepšovákov a návrhov som ja za seba odsolal už niekoľko, nerátajúc intervalový prekladový CP 23/28 a iné veci, o ktorých sa dočítaš nižiše.
3. ani z SAD Trenčín mi ešte nikdy, opakujem NIKDY neprišla odpoveď, hoci som využil aj novinku - na stránke SAD som zaslal pripomienky a návrhy ako aj poukázal na chyby. Česť výnimke - Jurajovi, zatiaľ asi ako jedinému. Ešte bývalý admin čmelo niekoľkokrát po mojich intervenciách opravoval chyby v CP.
4. MHD v TN je ďaleko od optimálneho. PLusom sú nové a novšie busy, ale inak ten CP nedoznal to, čo sa od neho očakávalo.
5. Pokiaľ chce ísť z Juhu do Maxu, tak je sakra rozdiel, či musíš od stanice šlapať, alebo vystúpiš priamo pred ním, a preto aj kolegovia poukazujúci na nesprávne tabuľky asi nie sú "nepodstatní".
6. Kľudne sa do fóra pripoj, pretože len poukázaním na nedostatky je možné zlepšovať sa. A to v prípade MHD platí asi aj 2x. ? ?
zdravím Vás, pri surfovaní som narazil na toto diskusné fórum. Doprava ma zaujíma, tak som chcel vyjadriť tiež svoj názor. Chlapci musím povedať, že Vaše príspevku sú dosť nepodstatné. Neviem o čo Vám ide, ale ja si myslím že tí vodiči robia čo môžu. Kydať na ľudí to viete ,ale aby ste prišli na nejaká zlepšovák a navrhli to tým SAD-károm, a poslali im nejaký návrh, tak to nie. Kritizovať vie každý. Skúste sa zamyslieť nad sebou, a pouvažovať nad svojimi slovami. Veď tí vodiči to nerobia pre seba, ale pre ľudí, tzn, že aj pre Vás. Ste úbohí.
co mozem snad pochvalit je to, ze ked som siel vcera #05 uz bola odstranena ta samolepka z informacneho panelu, neviem ci si niekto precital alebo dostal rozum len tak sam od seba. dnes zasa velke meskania, L11 16.30 z Kubrice az 15 minut.
nooo aj ja som o tom pocul, dokonca mi kamarat vodic vravel, ze im robia aj kontroly...ano to je pravda, to som videl nejeden krat, ale aj na buse co chodi posilu hokejovu, ked ide zo stadiona na juh, tak pravidelne mu svieti opatovska.VUO, ani raz som nevidel gen.svobodu otoc....ja som kedysi davnejsie videl aj ine extremy, ked isla stara harmonika, v predu tabula l.5, na boku 1. na zadnej bocnej zasa 18. a vzadu opat 5
Change view
You can search for more expressions divided by the space.