nezabúdajme na Beckovskú ja by som dal 4, Saratovska je najhorsia na mostiku pri parku a na zakrute pred najstrmsim usekom kde niektori vodici kvoli stavu vozovky musia pribrzdit, namiesto toho aby sa dobre rozbehli ?
takisto ulica G. Svobodu neni nic moc na mieste kde byval "skokan" od busov je tam dost zvlneny povrch
Pár mesiacov dozadu som kdesi čítal článok (tuším naň bol odkaz aj na imhd.sk) o MHD v TO a okrem tých ojazdených Van Hoolov sa tam aj spomínalo aj že nejaký odborník z Veolie Nitra (žeby to hodli na krk Vladimírovi?) má vyhodnotiť a prepracovať tamojšie linkové vedenie. Takže myslím že je to na dobrej ceste. A som rád že si to Veolia chce spraviť sama a nie za pomoci "odborných" inštitúcií typu VÚD...
Inak Veolia NR zadelila na MHD Topoľčany sólo autobusy Van Hool A330 (EČV NR-367FE, NR-380FE a NR-369FE) z roku 2005. Tak to ma podrž. ešte keby tam urobili niečo s tým nezmyselným cestovným poriadkom!
nevadí, chcel som len prispieť stroškou tomu super článku. Ad Opatovská: už aj slepý to vie, lebo to cíti keď sa tadiaľ vezeJe to hrôza, naviac hlavná sídlisková tepna.
- v článku sa uvádza, že bratislavské Citelisy sú určené pre 2 invalidné vozíky. Ako je to v TN? Pokiaľ som sledoval aj jednu medializovanú kauzu, u nás sú len pre jeden (a to aj #21, kde sám výrobca udáva počet 2). Ako to teda je?
"No ale škoda..." Mne sa zda, ze jedina nadej svita v buducorocnych volbach do MsZ a volbou primatora. Pretoze ak bude nadalej "oprava" komunikacii spocivat len pri platani dier, nic sa nezmeni. V tomto "Meste pre ľudí" az prilis vela veci funguje na velmi podivnych principoch. Inak ta Oparovska ulica je neskutocne otrasna.
Vzhľadom na posledné cesty MHD,ktoré zo mňa skoro vytriasli dušu, sa pýtam, kedy sa opraví povrch na OPATOVKEJ ULICI? Veď to ničí majetok nielen občanov, ale aj náš celkom nový park MHD. No ale škoda....
Článok plný žvástov:
1) Vlak nepôjde priemernou rýchlosťou 160 km/h ale maximálnou rýchlosťou 160 km/h. Touto rýchlosťou môže ísť rovnako rýchlik ako IC. Žiadne EuroCity v tejto trase nepremáva. Podmienkou je len hnacie vozdlo na túto rýchlosť (18 ks lokomotív ES499.0/350, v budúcnosti 2 ks Škoda 109E, pravdepodobne rovnako ako v CZ rad 380), osadenie HDV vozidlovou časťopu vlakového zabezpečovača ETCS/ERTMS (0 vozidiel) a súprava s potrebnou konštrukčnou rýchlosťou a výmerou brzdiacich percent.
V reále nepôjde 160 ešte pár rokov nič ? .
2) Cesta do Žiliny netrvá 3 hodiny ale dve hodiny a sedemnásť minút. Po skončení modernizácie bude trvať možno 1:45.
trochu som sa zamyslel nad povedal by som velkymi nedostatkami zrychlenych spojov. Napr. spoj 7.23 na L5 stoji na Juhu, potom pri Smazienke a dalej az na Braneckeho avsak uz z Juhu ide plny a pri Smazienke nan nastupi kopu dalsich ludi a zbytocne si zachadza kedze za nim 4 minuty ide dalsi spoj L5, radsej by mohol stat na Juhu a potom az pri gympli a prefrcal by po Soblahovskej co je najkratsia trasa, usetril by sa cas, km a aj skvalitnilo cestovanie ludom do Zamostia, prip. by mohol stat aj na legionarskej a tak aj ostatne 2 zrychlene spoje L5.
Takisto nezmyselne je rieseny zrychleny spoj na L13 o 7.35, ktory napriek tomu ze je zrychleny si zbytocne nadchadza a trepe sa cez Zlatovce aj ked drviva vacsina cestujucich ide az do Zablatia a jazdi spolu s nim aj "spomaleny" spoj.
Dalej ma trochu deprimuje ked busy v Zamosti zo zastavky VHS sa otacaju takym stylom ze bud idu cca 400m za zastavku, alebo dnes som videl ist #51(ktora by sa na danom mieste neotocila) otocit sa az na dialnicny privadzac. Nebolo by mudre vybudovat na VHS otocku? Urcite by sa tym neprerobilo lebo obrovske mnostvo nafty sa vynalozi na zachadzanie busov aby sa mohli niekde otocit.
Cize tymito vyssie spomenutymi vecami mozno vidiet ze v nasej MHD sa neuveritelne plytva, ale keby to plytvanie bolo aspon k dobru cestujuceho ale naopak v pripade zrychlenych spojov este zhorsuje cestujucemu kvalitu dopravy. Bolo by dobre keby niekto kompetentny nad tym pouvazoval
Pridávam jeden postreh zo včera:
Zo stanice sme šli linkou 22 (žst - Juh II, vystupovali sme práve pod Juhom, tak som radšej zvonil). Predtým prišiel rýchlik Považan z BA o 17:52, takže celá B 961E bola naprataná. Jedna slečna pred nami sa pre istotu pýtala vodiča, či spoj stojí pri Baumaxe. Vodič vraví, že nie (a podľa platného CP má pravdu). Slečna mu vraví, že je to L22, tak by mal. On jej na to, že áno, ale nie všetky spoje. A ona mu na to povedala to, čo vravím už 2 roky: tá zastávka je riadne vypísaná v rade zastávok, a preto ak nemá napísané že pri Baumaxe "NESTOJÍ", tak by tam mal stáť!!
Kedy teda dôjde k náprave? Týka sa to aj liniek 2,6 (gen. M.R:Štefánika Merina).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
draxter
- moja otázke znie: Kedy?