Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Je mozne aby v Bratislave vznikla nejaka elektrickova turisticka linka s nejakym historickym vozidlom ktora by jazdila len v centre mesta ako linka 42 v Prahe?
Dnes má Arriva opäť dvojriadkové transparenty s rolujúcimi nacestnymi zastávkami.
Z FB Rača. Nehoda IAD + električka pri Drevone.
Reakcia na: DueStage #253858:
Záleží či ideš na Zlaté alebo na STN a či L3 stihne signál na Mariánskej. Ale áno dá sa.
Reakcia na: matis #253856:
L4 nie je problém vyjazdiť na 0 aj keď zo Šafka máš +2. Od krížnej je v jazdných dobách celkom veľká vata a nie je problém už na odborárskej vyrovnávať.
Reakcia na: birch #253855:
Teraz pred chvíľou sa menil signálny plán CSS medzi 29.augusta a americkým nám. Uvidíme ako to bude vychádzať…
Reakcia na: birch #253855:
Zo skúseností Vodná veža nieje vôbec problém, aj keď tam nečakane skočí stopka, hlavne v smere do Centra sa všetko dá stihnúť. Najdôležitejší bod L4 smerom do centra je len a len Šafko.
Keď príde vodič pred Šafko s minútovou rezervou, ostane stáť, čaká na signál a ešte ho obehne aj L3 z Petržalky tak zo Šafka odíde +2.

Takže v konečnom dôsledku, L4 sa dá pekne na nulu odjazdiť po Šafko a tam to bez preferencií končí.
Reakcia na: Ma178rek #253845:
Aj križovatky na Americkom nám. (obe) a Špitálskej / 29. augusta sú v pevnom cykle. Čo bude zaujímavé v rannej špičke, lebo zelená vlna je urobená pre IAD po Špitálskej na Americké nám., takže L3 vždy na druhej z križovatiek na trase čaká.

V smere do Rače zároveň blokuje L4, lebo sa do úseku medzi ul. 29. Augusta a Americkým nám. dve električky za sebou nezmestia a teda musí čakať (takmer) celý cyklus. Takže keď L4 pred seba na Šafku chytí L3, je to vo výsledku na Krížnej vždy +1 minúta.

Takže by stálo za to signálny plán na tých križovatkách prerobiť.
Alebo prerobiť signálny plán na Šafárikovom nám. a dať voľno električkám najprv z Vajanského nábr. a až potom z Petržalky. To by ale bolo trochu kontraproduktívne, lebo viac ľudí bude prestupovať z L3 na L4 alebo L1 ako naopak.

Celkovom je inak trasa L4 v centre viac náchylná na nepravidelnosti a má aj viac našponované časy, svetelná signalizácia pri Vodnej veži to ešte zhoršila. Je to vidieť na Krížnej von z mesta, kde L9 jazdí plusmínus načas a L4 s meškaním 0 až 4 minúty.
Zastávkový update 🙃

Pri kríži (E)
Reakcia na: 3pa3ck3 #253849:
Ooof akože nebolo by to zle riešenie... Ale zase pracujúci a študenti v okolo Šafárikovo námestie by sa teda nepoďakovali...
Reakcia na: Petto #253850:
Nie ale myslel som proste Vajanského ...
Reakcia na: DueStage #253846:
Včera už preferovalo L4, dnes taktiež 🙂
Reakcia na: Ma178rek #253848:
Most SNP - centrum 2 minuty ? L1 ma chodit cez Most SNP ?
Reakcia na: Ma178rek #253848:
Ak by to bolo veľmi zlé, tak L4 sa stále dá presmerovať cez Jesenského
Reakcia na: DueStage #253846:
Tak to áno ... Ale čo bude od septembra tam bude divočina... V rannej špičke každé 2 minúty električka na trase Most SNP- centrum, každých 2.5m Centrum- Petržalka...
To znamená 48 vlakov na linke 3 a 30vlakov na linkách 1+4 ...
Farského nefunkčná preferencia aj v sobotu ráno 5:50. Všetky smery postupne autá prešli, ale električka smer J.M. a ja na bicykli rovnaký smer sme spolu čakali na zelenú.
Reakcia na: Ma178rek #253845:
Šafko teraz padá približne raz za 30 - 45 sekúnd. To je ok. Farského je také podivné. Raz preferencie idú inokedy už nie. A nie je v tom zdá sa žiaden systém.
Reakcia na: DueStage #253844:
Šafko bohužiaľ nevie byť s preferenciou po úpravách...
Vlastne na trase linky 3 sú 2 také križovatky a to Račko a Šafko...
Myslím si že prezitelne...

To Farského neviem čo dorobili ale snáď to vrátia naspäť... Nie je to tak frekventovaná križovatka aby tam nebola preferencia
Reakcia na: triskaidekafobia #253841:
Preferencia je už spustená a funguje fajn. Jedine križovatka na Pajštúnskej vyzerá, že ide v pevnom cykle kvôli tomu, že chýba časť križovatky a preferencia tam nie je úplne zapracovaná. Novinka je ale opätovne vypnutá preferencia na šafku a na Farského. Minule ma Farského držalo 4 minúty aj s vozom oproti.
Reakcia na: jozin #253842:
Ďakujem...
Zarmucujúce je, že na stavbe sa nič nerobilo. 😐

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.