Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Farského nefunkčná preferencia aj v sobotu ráno 5:50. Všetky smery postupne autá prešli, ale električka smer J.M. a ja na bicykli rovnaký smer sme spolu čakali na zelenú.
Reakcia na: Ma178rek #253845:
Šafko teraz padá približne raz za 30 - 45 sekúnd. To je ok. Farského je také podivné. Raz preferencie idú inokedy už nie. A nie je v tom zdá sa žiaden systém.
Reakcia na: DueStage #253844:
Šafko bohužiaľ nevie byť s preferenciou po úpravách...
Vlastne na trase linky 3 sú 2 také križovatky a to Račko a Šafko...
Myslím si že prezitelne...

To Farského neviem čo dorobili ale snáď to vrátia naspäť... Nie je to tak frekventovaná križovatka aby tam nebola preferencia
Reakcia na: triskaidekafobia #253841:
Preferencia je už spustená a funguje fajn. Jedine križovatka na Pajštúnskej vyzerá, že ide v pevnom cykle kvôli tomu, že chýba časť križovatky a preferencia tam nie je úplne zapracovaná. Novinka je ale opätovne vypnutá preferencia na šafku a na Farského. Minule ma Farského držalo 4 minúty aj s vozom oproti.
Reakcia na: jozin #253842:
Ďakujem...
Zarmucujúce je, že na stavbe sa nič nerobilo. 😐
Petržalská električka s preferenciou (august 2025)
https://www.youtube.com/watch?v=Ils4Cb0sAbE
Preferencia električiek už bola spustená?
Reakcia na: DueStage #253839:
Práve to si myslím.
Že kým sa to úplne utrasie to potrvá ešte dlho no...
Reakcia na: Ma178rek #253838:
Na poruchu sa stále chodí do JD. Tak možno z toho pramení to, že je to poprehadzované.
Podľa akého kľúča sú električky vo vozovniach lebo od 27.7 je v Tom bordel

Alebo je výprava teda viac flexibilna???

Alebo chodia električky na nejaké prehliadky do inej vozovne a podobne??
Má prosím niekto vo svojej zbierke cestovné poriadky trolejbusových liniek platných do zmeny liniek 23.12.1999? Ak áno, bol by ochotný mi ich poslať? Na výmenu viem poslať komplet CP všetkých liniek z roku 2001. Ďakujem.

Ahojte, kde sa nachádza zvt/2 a 3?
Na Cintoríne Vrakuňa väčšinou stojí len Otokar
Reakcia na: Zberač mínusiek #253833:
Ja som sa pred pár dňami povozil na Mühlkreisbahn, kde je najväčšie stúpanie 46 ‰. Vozeň ÖBB 5047. Práve mierne pršalo, ale aj úsek s najväčším stúpaním dal úplne bez problémov.
Reakcia na: S499.1023 #253832:
Keď už sme pri železničných tratiach, tak pridávam Flåmsbana, ktorá na 80% svojej trasy má prevýšenie 5,5 %. Veľký zážitok.
Reakcia na: BA2301 #253825:
Tak keď už sme pri železničných tratiach, tak Höllentalbahn (Freiburg im Breisgau - Titisee (- Donaueschingen), dosahuje okolo Hinterzarten maximálne stúpanie 54,8 promile (poľa niektorých zdrojov 55,6). Od elektrizácie (bola to prvá trať v Nemecku elektrizovaná sústavou 20 kV s frekvenciou 50 Hz, po privedení nemeckej trakčnej sústavy do Fraiburgu bola trať prepnutá na 15 kV / 16 2/3 (dnes 16,7) Hz).
Pôvodne bola trať zubačkou, od roku 1932 prešla s výkonnými parnými lokomotívami radu 85 na adhéznu prevádzku (s postrkom ozubnicovými lokomotívami u ťažkých vlakov), po elektrizácii boli zubačky definitívne vyradené.
Ešte keď so túto trať okolo roku 2000 prvýkrát navštívil, jazdilo sa tam so špeciálnymi opatreniami (najviac štyri vozne na jednu lokomotívu, lokomotíva vždy na spodnom konci vlaku): Dnes sa tam už jazdí s jednotkami ale ku koncu prevádzky už jedna lokomotíva radu 143 (Honeckerovka) ťahala aj šest vozňov a bola často aj v čele vlaku smerom "do stúpania". Takže áno, dnešné možnosti sú niekde úplne inde.
Okrem toto električka môže mať aj 100% adhéziu takže 100 promile jej nespôsobí žiadny problém.
Nakoniec aj na 90-promilovej električkovej trati do Heuschelhofu vo Würzburgu nesmú byť staré Düwagy nasadzované nie preto, že by to nezvládli ale preto, že v prípade poruchy by už živý Düwag s mŕtvym Düwagom boli na hrane.
Reakcia na: whedro #253830:
To som nakreslil iba zo srandy. Lebo prevádzkovo by sa mi tam hodilo. Ale naráža na ochranné pásmo plynárov, takže tam byť nemôže. Ako alternatívu sa mi podarilo nakresliť obraitsko pri vyústení tunela, vedľa zastávky Chatam Sófer. Zmestí sa tam (polomer oblúku 25 metrov), ale použiteľné je iba pre obrat z mesta do mesta. Teoreticky by sa tam vedela otočiť aj električka z tunela/Karloveskej radiály, ale musela by cez obratisko cúvať, pritom dva krát meniť smer jazdy. Z praktického hľadiska by obratisko Chatam Sófer na nábreží bolo ideálne pre linku, ktorá by išla po Vajanského nábreží, cez Pribinovu, Mlynské nivy až na Dolné hony. S potenciálnym predĺžením Most pri Bratislave - Malinovo.
Reakcia na: upravovač fotiek #253824:
Mne sa to obratisko pri moste SNP lubilo 😉
Reakcia na: BA2301 #253821:
Krátke Karosy sa tam šplhali úplne v pohode. Problémy mali, iba Ikarusy ktoré to vyšli síce tiež no o dosť pomalšie. No tie sa tam objavili, iba výnimočne.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.