Ide. Ja sa tiež riadim tým, čo je na webe, ale nerozumiem, ako môže vzniknúť takýto rozdiel, keďže začiatok platnosti je zhodný. Napíšem im mail, nech to prelepia na zastávkach...
linka A na ktorej jazdila ta historicka supeava T3 myslim obstala celkom dobre, nevidim dovod preco by taka linka nemohla zostat v centre natrvalo. Kludne by tam mohla byt aj ina suprava.
Je mozne aby v Bratislave vznikla nejaka elektrickova turisticka linka s nejakym historickym vozidlom ktora by jazdila len v centre mesta ako linka 42 v Prahe?
L4 nie je problém vyjazdiť na 0 aj keď zo Šafka máš +2. Od krížnej je v jazdných dobách celkom veľká vata a nie je problém už na odborárskej vyrovnávať.
Zo skúseností Vodná veža nieje vôbec problém, aj keď tam nečakane skočí stopka, hlavne v smere do Centra sa všetko dá stihnúť. Najdôležitejší bod L4 smerom do centra je len a len Šafko.
Keď príde vodič pred Šafko s minútovou rezervou, ostane stáť, čaká na signál a ešte ho obehne aj L3 z Petržalky tak zo Šafka odíde +2.
Takže v konečnom dôsledku, L4 sa dá pekne na nulu odjazdiť po Šafko a tam to bez preferencií končí.
Aj križovatky na Americkom nám. (obe) a Špitálskej / 29. augusta sú v pevnom cykle. Čo bude zaujímavé v rannej špičke, lebo zelená vlna je urobená pre IAD po Špitálskej na Americké nám., takže L3 vždy na druhej z križovatiek na trase čaká.
V smere do Rače zároveň blokuje L4, lebo sa do úseku medzi ul. 29. Augusta a Americkým nám. dve električky za sebou nezmestia a teda musí čakať (takmer) celý cyklus. Takže keď L4 pred seba na Šafku chytí L3, je to vo výsledku na Krížnej vždy +1 minúta.
Takže by stálo za to signálny plán na tých križovatkách prerobiť.
Alebo prerobiť signálny plán na Šafárikovom nám. a dať voľno električkám najprv z Vajanského nábr. a až potom z Petržalky. To by ale bolo trochu kontraproduktívne, lebo viac ľudí bude prestupovať z L3 na L4 alebo L1 ako naopak.
Celkovom je inak trasa L4 v centre viac náchylná na nepravidelnosti a má aj viac našponované časy, svetelná signalizácia pri Vodnej veži to ešte zhoršila. Je to vidieť na Krížnej von z mesta, kde L9 jazdí plusmínus načas a L4 s meškaním 0 až 4 minúty.
Ak by to bolo veľmi zlé, tak L4 sa stále dá presmerovať cez Jesenského
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
birch
V smere do Rače zároveň blokuje L4, lebo sa do úseku medzi ul. 29. Augusta a Americkým nám. dve električky za sebou nezmestia a teda musí čakať (takmer) celý cyklus. Takže keď L4 pred seba na Šafku chytí L3, je to vo výsledku na Krížnej vždy +1 minúta.
Takže by stálo za to signálny plán na tých križovatkách prerobiť.
Alebo prerobiť signálny plán na Šafárikovom nám. a dať voľno električkám najprv z Vajanského nábr. a až potom z Petržalky. To by ale bolo trochu kontraproduktívne, lebo viac ľudí bude prestupovať z L3 na L4 alebo L1 ako naopak.
Celkovom je inak trasa L4 v centre viac náchylná na nepravidelnosti a má aj viac našponované časy, svetelná signalizácia pri Vodnej veži to ešte zhoršila. Je to vidieť na Krížnej von z mesta, kde L9 jazdí plusmínus načas a L4 s meškaním 0 až 4 minúty.