Reakcia na: Richard Ščepko #9263:
Blbosť to určite nie je, je to skvelá vec. Ale mám obavy, že ak by sa ti to aj podarilo presadiť, tak ťa to bude stáť množstvo nervov, vrások a zabitých hodín na dopravnej polícii, pretože tá je posadnutá mániou, že autobusy sú brzdou dopravy a teda ich treba dostať mimo cestu. Že je to len ďalšie plus pre autíčkárov (a že ich bude práve pre pomalosť VHD vs. IAD iba pribúdať) to im už nedochádza.
ale to je v Trencine utopia ,to je jasne... aj pohodlie v autobusoch robi dnes svoje,tie cesty po ktorych jazdia su otrasne,autobusy kavu zo strany na stranu,trasu a hrkocu(tie skor menene tipy),ludia nadavaju,nevraviac o cudzincoch ktory su zhrozeny...mesto by malo mat prioritu vyasfaltovat na novo prave taketo cesty a aut.zastavky...a hlavne si nejakym sposobom musia cestujuci zvyknut ze vodic autobusu nie je taxikar,u nas prestali citat vyvesky,inde si otvaraju sami dvere,tu nevedia zazvonit ked treba...cele je to nejake divne vsetko v tom nasom meste... mlades ktory uz nie je ucena od malicka cestovat a vyuzivat autobus ked vam nastupi nevie slovo povedat,vodic aby vsetko z nich pacil...je to skratka drina vo vsetkych smeroch...
Nehovoriac, ak chodím pešo. Jeden významný dánsky urbanista po návšteve Bratislavy skonštatoval, že žijeme ešte v automobilovej puberte. Kde vlastníctvo auta znamená spoločenský status... Neviem si jednoducho vytĺcť z hlavy, že MHD by mala byť nosným dopravným systémom. Postupne, ale systematicky (vozový park, infraštruktúra, grafikon a pod.).
MA MHD