Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Udiak #8943:
zjavne si, pusti si nahrávku svojich drístov a zistíš zase len raz to, že niekto pozná fakty -a ty to nie si (viď tá hlúposť s linkou 1, 11 a 17, to šme še pobavili), a niekto len prstom po mape na google maps, ak osi sa priznal aj so spolusúdruhom. A kde máš osočovanie? Ja nevidím žiadne, u nikoho, kto tu pravidelne píše. Práve naopak, všetci sú asi až príliš slušní, lebo ja by som naložil na vlečku tak ako si zaslúžite. Ale k tomu sa neznížim, to by ma naši doktori a admini hnali.

K tej špičkovosti: viem dobre ako to dopadlo so zmenami v DPB, keby sa nesanovali tie nezmysly čo tam boli, hotová katastrofa. Tá Petržalka by vás hnala vidlami.......

PS: dnes je liniek skoro toľko isto než čo navrhujete, takže jeden guláš mieša druhý. A čo tá nočná linka? Okrajová záležitosť, však? Ešte sa naučte písať a čítať po sebe, potom sa môžeš prihlásiť na rovnocennú diskusiu, keď budeš mať normálny CP - podľa mňa je to podvod, lebo už tento CP mal byť riadny a nie úplny nezmysel. To stačilo napísať intervaly v danej hodine a nie ho robiť celý, ak to malo byť zbytočné.

Draxter: obrovský like! Navyše, na tú linku 2 v TT na stanici ani nič nenadväzovalo ako sa sľubovalo. A v diskusii ešte odznel 15 min interval na nosnej linke - okrem 7. hodiny ráno na linke 2 ho ale nidke nevidím, čiže sa operuje bludmi jak sviňa.
Reakcia na: Udiak #8943:
ruku von zo šerbla a späť do relity kámo, osočovať si začal len a len ty, keď ten mladý pán predniesol pre teba neprijateľné skutočné informácie. Práve ak si si nevšimol, tak nikto nešiel tou témou čo tu zase rozprúdievaš a to, že do osočovania si sa pustil sám a ukázal svoj kvocient stimulácie ako podpriemerný. Naši odborníci totiž nepotrebujú osočovať a reagovať na babky z Opatovej nie je predsa potrebné. A prestaň tu rýpať, lebo dostaneš BAN a bude od teba pokoj aspoň tu, keď prvé na čo si sa zmohol bolo navážanie do imhd!
Reakcia na: draxter #8942:
Nie som odborník na frustráciu, a preto neviem čo by som pánu doktorovi poradil – snáď „šuster drž sa kopyta“. Ale našlo by sa množstvo tvrdení, ktoré by som mohol komentovať z pohľadu mojej odbornosti. Keďže sa jedná o záujmové fórum a každý kto tu čosi napíše má právo na svoj názor nechám tieto jeho „odborné“ posudky na pokoji.

Čo ale musím komentovať je neustále osočovanie. Chcel by som poskytnúť informáciu a nielen túto pánu doktorovi, že DIC okrem jeho neustále zmieňovaného neúspechu v Trnave, Prešove, Banskej Bystrici malo aj ďalšie „neúspechy“ – Bratislavu, Žilinu, Zvolen, Lučenec, Rimavskú Sobotu, Spišskú Novú Ves, Michalovce, Banskobystrický kraj, Bratislavský kraj, Handlovú, Malacky, Nitru, Třebíč, Prahu, niektoré dokonca viackrát. A navyše aktéri z DICu boli kedysi špičkovými odborníkmi na Útvare dopravného inžinierstva m.B. a Dopravného podniku m.B. (prv než zas bude niekto osočovať...).

Keby pán doktor chcel, iste by si vedel zistiť, čo je to dopravné plánovanie a aký je proces preberania akéhokoľvek projektu. Môžem ho uistiť, že nikto by za údajné vyhodenie nezaplatil.

No nielen to svedčí o úrovni jeho informovanosti z prameňa „babky Papánkovej“. Ak bol pán doktor na verejnom prerokovaní a je taký silný v argumentácii, prečo tieto svoje výlevy nepredniesol a neobhajoval, ale sedel tam ako pena, resp. voš pod chrastou. A ihneď, ako „farár skončil“ rozpisuje si tu aj naďalej svoje nezmysly svedčiace o chabom poznaní takéhoto procesu.

A záverom, keď už by sme sa mali baviť o zbytočnosti. Zbytočné sa javí jeho neustále vypisovanie nezmyslov o tom, ako to je, ako to bolo, ako by to malo byť. K takým údajne „chcelo by“ odborným tvrdeniam je treba mať minimálne nejakú referenciu. To tu asi (určite) chýba. A práve preto malá rada úplne nakoniec. Bič bude rozhodne plieskať na konci, ale silno pochybujem, že pričinením pána doktora a jeho prázdnych výpiskov.
Reakcia na: syko #8938:
áno, do imhd sa snažili pár krát navážať, najmä keď vstúpil mladý pán čo mal vcelku prehľad a dala im vyžrať fakty. Ešte doplním, že páni z DIC neovládajú ani veci, o ktorých chceli mudrovať, pretože:

- história MHD TN im je cudzia, inak nemôže niekto povedať, že linka 11 a 17 sa zaviedli, aby DOPLNILI linku 1. Práve naopak, z linky 1 sa tieto linky vyčelňovali, čiže linka 1 bolo to, čomu sa hovorí nosná (a čo sa nedá žiaľ povedať o žiadnej novovytvorenej linke pri pohľade na CP linky 1 napr. z roku 1982).

- takže od počiatku ma aktéri uviedli jasne do obrazu, že ideme po krku tomu čo tu je, nepripúšťame, že sme neúspešní v BB, PO a pod. Práve naopak, hodilo sa to na politiku. A tá je mne ukradnutá, mne hovoria niečo len a len fakty.

- systém v TT je super, lebo TT je dnes tam, kde bola v roku 2011 (zabudlo sa, že vďaka super "nadväznostiam" sa systém musel prerábať - o MHD prestala mať záujem aj obec Hrnčiarovce nad Parnou, keďže linka 2 po novom končila na stanici a pod.). Takže TN pôjde "trnavskou" cestou, aké šťastie....

- napriek všetkému, čo odznelo, je zrejmé, že to bolo skôr zbytočné, jedine ako prezentácia DIC, pretože CP je len ideový, takže je zbytočné, aby som čokoľvek uvádzal. Jednoducho, po zapracovaní pripomienok to môže mať inú váhu a potom to zanalyzujem znovu. Potom bude mať zmysel aj verejné prejednanie. Dovtedy žiaľ sa neubránim dojmu, že verejnosť asi len netuší, kto má patent na rozum. Ale ako sa vraví, bič plieska na konci a to by som nebol ja, aby som to nechal len tak. ?
Reakcia na: syko #8940:
Pôvodne to bolo plánované tak. Ale ak som dobre pochopil, tak to chcú stihnúť skôr.
Reakcia na: MA MHD #8939:
Ja som si to dal do súvislosti s poslednou vetou v tomto článku:
http://www.trencin.sk/index.php?s-cv-contentID=12288&s-cv-embeddedID=105964
tak fakt neviem...
Reakcia na: syko #8938:
Spustiť, pokiaľ chápem sa to má už toto leto - na 90%. Budúci rok iba ak by to nestihli pripraviť ?
Diskusia vo Hviezde:

boli prítomní aj Forgáč aj Rybníček. Ten hneď z úvodu začal, že tu nie sme na hádanie, ale na diskusiu, že sa MHD nerozumie a na rovinu povedal, že MHD nepoužíva (škoda, pretože hovoril, že MHD je strata, že mestám chýbajú zdroje aj tam, kde by bolo treba atď. atď. - pritom logickou úvahou by dospel k záveru, že z finančného hľadiska sú na tom ceteris paribus lepšie mestá s hustejšou zástavbou, ktoré sa potom logicky bez MHD nezaobídu).

V hľadisku tipujem tak 30% sedadiel obsadených, ako neskôr z diskusie vyplynulo, výrazné zastúpenie obyvateľmi Východnej ul. a dôchodcami z Opatovej.

Štvorica pánov z DIC, ktorý možno sú dynamický, ale určite nie mladý, kolektív ? Neskôr v diskusii, v reakcii na niekoho z publika, reagovali dátami z Trnavy, kde dokázali, že sa doprave rozumejú a obľúbenosť MHD tam rastie.
Asi trikrát spomenuli aj imhd.sk
Páni boli celkom dobre pripravení, aj keď prednesom na Rybníčka ešte nemajú. Na väčšinu pripomienok vedeli zareagovať rozumne, i keď samozrejme z vlastného uhla pohľadu.
Výnimkou bola pripomienka z publika, ktorá bola smerovaná v štýle, že štatistiky majú pekné, ale sú skreslené existujúcou ponukou spojov, ktorým sa ľudia prispôsobia, že napr. z Východnej radšej pešo prejdu na gen. Svobodu. Tam sa páni z DIC snažili, ale odpoveď sa niesla v duchu, že žiadna iná lepšia metóda neexistuje, zmierte sa s tým (podporil ich aj Rybníček poukazom na to, že dotazníky a pod. sú blbosti).

Koniec bulváru:
1) ide len o návrh, v ďalšom kole spracujú pripomienky, potom diskusia na výboroch mestských častí a ak som dobre pochopil, nakoniec ďalšia diskusia v Hviezde. Konkrétne časy odchodov sú len maketa.

2) Rybníček má záujem riešiť to tak, aby sa to spustilo v lete budúceho roka. Rovno povedal, že neskôr by mu to poslanci pred voľbami neschválili.

3) spoj z Opatovej (alebo Kubrice?) zvažujú potiahnúť po Hasičskú ul. Požiadavke dôchodcov, ktorý by chceli ísť bez prestupu k nemocnici asi vyhovené nebude.

4) Východnú ul. možno obohatia o spoje, ktoré by prechádzali po M. Bela (neviem či začínajúce zo Saratovskej alebo z gen. Svobodu).

5) zákaz odbočenia neni problém, ktorý by sa nedal riešiť.

6) doplnkové linky (v súlade s vraj plánovanou legislatívnou zmenou z EÚ) otvárajú priestor aj pre ďalších prepravcov.
Inak nemal som mať u Draxtera nejaké prekvapenie za to, že som mu sem ako prvý zavesil link na tieto skvosty ducha na stránke mesta? ? ?
Reakcia na: capaCity #8935:
keď DIC používa asi warpový pohon, tak nejaké nedovolené odbočenie je šuvix oproti 1min času od Perly na Bratislavskú?
Reakcia na: MA MHD #8930:
Je tam zákaz odbočenia vľavo a aj ostrovček, ktorý si myslím by nedovolil autobusu ani fyzicky odbočiť vľavo (keď tak len veľmi komplikovane)...
Reakcia na: MA MHD #8933:
Zaujímavosťou je, že o tom nie je oznam ani na webe SAD ani to nie je zapracované v CP.
Dnes pri jazde linkou 11 som si všimol úpravu názvu zastávky Ku štvrtiam, BAUMAX na Ku štvrtiam (Baumax bol vymazaný). Okrem úpravy vo vizuálnom informačnom systéme sa púšťa aj nová zvuková hláška (bohužiaľ, príliš tichá) ?
Reakcia na: dyspozytor #8931:
mal a je to choré! Mesto ho s veľkou slávou predstavovalo ako začiatok novej éry, ale mne neznáme okolnosti z neho urobili mucholapku na dvore SADky. Vraj je poruchový, má vysokú spotrebu (otázka je, že prečo sa to všetko v záruke nereklamovalo a voz jazdil do roku 2011 úplne pravidelne). Takže je to hanba, pretože najspoľahlivejšími vozmi sú všetky 4 kĺbové B961E, ktoré máme. Ak je pravdou, že skladbu vozového parku odsúhlasovalo mesto, tak potom si tiež nasralo do svojich úst, pretože potom súčasná výprava nie je taká, aká by mala byť a náhodné nasadenie vozu Citelis 18M #61) stále dokáže ľudí udivovať, že aký nový bus je v TN, pritom tu je už 8 rokov, len posledné 4 roky pravidelne stojí a prejsť sa ide len kedy-tedy, aby zhodil hrdzu z brzdových klátikov.?
Toto mi hlava neberie - prečo je jediný nízkopodlažný kĺbový autobus záložný? Vie niekto racionálny dôvod? Nemal by byť takýto voz v permanencii?❓
Reakcia na: capaCity #8928:
Rád by som vedel, ako si tvorcovia optimalizácie študovali dopravné obmedzenia na cestách, na trase linky 23. Pretože ak sa nemýlim, v smere jazdy Zlatovská -> ŽST Zlatovce, by sa zo Staničnej nemalo odbočovať smerom ku zastávke ŽST Zlatovce. Zakazuje to zvislé aj vodorovné značenie. Jedine, aby sa pre tie 2 spoje denne robila výnimka.
Reakcia na: capaCity #8928:
áno, ale to vieš, warpový pohon to asi poriešil všetko ?
Inak zaujímavo sa DIC stavia aj k zastávkam na Zlatovskej. Kým na nosné linky zastávku Zlatovská (bývalá KARA) ruší a v oboch smeroch stoja autobusy na Zlatovská, NS (predtým zast. do centra pre L19 a L50), taká novozavedená školská 23ka zasa stojí na Zlatovskej a to napriek tomu, že sa tam nemá ako logicky dostať...

Takže to vyzerá, že pre väčšinu spojov sa zastávka v smere do centra posunie od plavárne pred Úspech, kde stojí aj PAL a kde sa nezmestia za seba viac ako max. 2 krátke busy...

Je to trocha komplikovano napísané, ale tí, čo TN poznajú, pochopia (narozdiel od inžinierov z DIC).
?
Reakcia na: matko kubko #8925:
Presne tak! (ale ja tam asi budem)
Reakcia na: matko kubko #8925:
presne!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.