zo Sihote na Juh by som to urobil takto bez jediného pridania spaja
05: 22 55
06: 25 55 - zmena na L28
07: 28 55
08: 30 55
09: 15 32 55 - L21 posunutá o 5 min neskôr
10: 15 35 55 - L28 posunutá o 5 min neskôr
11: 15 55 - síce bez zmeny, ale fajn by bolo doplniť spoj linky 28
12: 15 32 55 - L21 posunutá o 5 min neskôr
13: 35 55 - presun spoja L28 zo 14-tej hodiny, ale vhodné by bolo aj doplnenie linky 18
14: 15 32 55 - L21 posunutá o 5 min neskôr
15: 15 35 55 - presun spoja L28 zo 16-tej hodiny
16: 15 32 55 - L21 posunutá o 5 min neskôr
17: 15 35 55 - presun spoja L28 z 18-tej hodiny
18: 15 32 55 - L21 posunutá o 5 min neskôr
19: 15 55 - L21 posunutá o hodinu do 20-tej hodiny
20: 32 55
21: 45 - aj o 22.hej by som dal spoj 22:30, linku 28
okrem tej stanice je zlé aj spojenie s Juhom, takto vyzerá víkend (linky 8,18,21,28 spolu) :
05: 22 55 - toto je fajn
06: 00 55 - tu je 5 min a 55 min
07: 28 55 - toto je fajn
08: 30 55 - tiež ujde
09: 15 28 55 - tiež ujde
10: 15 30 55 - tiež ujde
11: 15 55 - chýba medzispoj, idálne 35
12: 15 28 55 - tiež celkom fajn
13: 55 - neskutočná diera 60 min!!!
14: 15 28 30 55 - zbytočné dva spoje za 2 min, spoj 28 alebo 30 posunúť o hodinu neskôr
15: 15 55 - chýbajúci medzispoj, hoci hodinu predtým 2 za 2 min
16: 15 28 30 55 - zbytočné dva spoje za 2 min, spoj 28 alebo 30 posunúť o hodinu neskôr
17: 15 55 - chýbajúci medzispoj, hoci hodinu predtým 2 za 2 min
18: 15 28 30 55 - zbytočné dva spoje za 2 min, spoj 28 alebo 30 posunúť o hodinu neskôr
19: 15 28 55 - celkom fajn
20: 55 - hodinová diera
21: 45 - 50 min nič, a po 22:00 už vôebc nič, hoci z Kubry idú po 22:00 ešte 2 spoje na Juh
Ahoj, ak neuvažujeme s prestupom, tak linkou č. 13 (14:50) alebo linkou č. 6 (14:52). Ich trasy sa za mostom rozchádzajú, tak to už si bližšie pozri, čo ti bude vyhovovať viac. Pekný deň prajem ?
Ja by som urcite nesuhlasil s tym aby Juh I. zostal bez spojenia na stanicu a naopak Juh II. takmer bez spojenia so Sihotou. Spominas tu slabu L8 iba s hodinovym intervalom, z casti mas pravdu, mozno po dostavbe trate by som to riesil tak ze v sedle by sa mohlo chodit z Juhu X:00(L8) 20(L1) 40(nova linka po trase jednotky akurat Pred polom by odbocila podjazdom na VUO) s tym ze preklad by bol aj k Maxu X:20(L1) 40(nova linka) 55(L11) a takisto by Nova Sihot mala spojenie s Maxom.
už sme to tu preberali, ale pozrite sa na spojenie Sihoť - stanica cez víkendy:
5: 05 25
6: 00 25 - hodinu nejde nič
7: 25
8: 00 05 25 30 - 4 spoje nahustené, hoci by stačili dva
9: 15 25 - po 45 minutách idú 2 spoje v rozostupe 10 min a potom 40 min nič
10: 05 25 30 - 2 spoje za 5 min, a takto možno pokračovať celý deň
11: 10 25
12: 05 10 25
13: 10 25
14: 25 30 40
15: 05 20 25
16: 05 10 25 30
17: 05 15 25
18: 25 30 40
19: 25 40
20: 50
21: 50
súhlasím, určite by cesta mala viesť takto nejako. Mojich 11 strán pripomienok posledne ukázalo, že sa aj s tým, čo je k dispozícii, dá spraviť krásny CP pre mesto. Ale nie len bezhlavými škrtmi s cieľom znížiť kilometre. Pretože to ešte nemusí znamenať úsporu, ak voz potom ide na prejazde, tak nech radšej ide na linke. K súčasnému CP asi toľko, že:
linka 8 je nosná linka, a jej interval 60 min je výsmechom, jednoznačne 30 min celodenne, a to tak, aby z Juhu keď ide linka 1 vždy 15 a 45, linka 8 šla 00 a 30. Potom to bude dobre.
K tým linkám Juh - Sihoť: určite súhlasím, že linky 8,18,21 a 28 cez víkend musia ísť tak, že spolu budú jazdiť každých 20 min. A to asi tak, že linka 8 pôjde zo sihote 30, a linka 18 vždy 10, linky 21 a 28 na striedačku 50. Potom väčšinu dňa môže ísť zo Sihote na Juh spoj A:10,30,50. Cez pracovné dni to môže byť ešte krajšie samozrejme vzhľadom na ponuku spojov.
Niektoré linky sú však zbytočné, ja by som zrušil linku 4 - pokiaľ si pamätám, doteraz ju robil voz končiaci na linke 23 na stanici. Takto by šiel rovno na linke 28 s tým, že by pokračoval ako jediný predĺžený cez Opatovú do Kubry, späť to isté.
Opakujem mnou prezentovaný návrh, bez pridávania spojov
1: zlúčenie 1+11 do intervalu 20/20/30, vybrané spoje (60/60/60) budú pokračovať do Kubrice. Prípadne kvôli lepšiemu prehľadu by som nechal číslo 11 pre tieto spoje, len presmeroval linku na Juh II. Takisto by som s touto linkou preložil spoje linky 22 tak, že spoločne by to bolo 15/15/20 na úseku Juh II - stanica.
2: s linkou 24 dokonale preložiť, nech nejdú linky 2 a 24 päť-pätnásť minút po sebe a potom skoro hodinu nič
3: s linkou 15 zabezpečiť preklad tých pár spojov čo má
5: tiež čo možno najviac zosúladiť s linkou 15
6: zrušené spoje v "a" na úkor posilnenia 28
7: zachovaná
8: zlúčenie 8+18 do intervalu 15/30/30. Linka by premávala z Juhu I (kľudne aj pod číslom 18)
12: na vykrytie prejazdov
13: ponechaná súčasná podoba, zvážil by som v "a" premávku od žst Zlatovce cez Staničnú a Veľkomoravskú
15: bez zmien
16: ak ju treba, ponechať ten jeden pár spojov
17: zrušiť
19, 20: ak sú vyťažené ponechať
21: ponechať, interval tiež, akurát v "a" lepšie rozvrhnúť spoje, nech je interval 120 min celý deň a nie posledný spoj o 19-tej
22: preložiť s linkou 1/11
23: zrušiť
24,25 bez zmeny
28: zlúčenie 23+28 do jednej linky s intervalom 30/60/60, posilnenie na úkor spojov 6, 17 a niektorých spojov 8/18
50: skúsil by som znovu aj premávku v 6/7
Ohladne zmien v CP,jeho zostavenie do sucasnej podoby,jeho buducnosti...by som sa rad vyjadril takto: Ja som tu davnejsie napisal svoj nazor,ze pre Trencin bude najlepsie ked CP vytvoria Trencania,ludia ktory tu ziju,poznaju problematiku mesta a jeho specifika...,co zastavam doposial.Dotkol som sa tym jedneho pana ktoreho si nesmierne vazim a musim po case a zazitych skusenostiach svoj nazor malinko poopravit: Pre Trencin ale aj ine mesta by bolo najlepsie aby CP tvoril tim ludi zostavenych z odbornikov ako je ten pan ktoreho myslim a jeho ludia,ale aj miestnych ludi a aby ku tomu mohli nieco blizsie povedat-ale byt aj zohladnene poziadavky vodicov.Skratka do buducna treba spojit vsetky sily ,jedine tak sa dosiahne co najvacsia spokojnost cestujucej verejnosti a tym aj ostatnych zucastnenych!
ja vyzývam po odvolaní viceprimátora, aby téma MHD opäť bola na pretrase, a to práve preto, že poslendé zmeny boli výsledkom horúcej ihly a nie cieľom pre efektívnu optimalizáciu. Zmenám vyčítam:
- rozbitie kľúčového spojenia Juh II - centrum linkami 1+22 v ontervale 15/20/20. Teraz z Juhu II niekedy nejde autobus pol hodinu! A to nie po 20-tej večer, ale bežne cez deň, to je neprijateľné!
- zrušenie spojenia Juhu a Zámostia po 20-tej hodine, linka 5 ani 15 už nepremáva po 21 a 22. hod, hoci vozidlá naprázno do Zámostia idú každý deň (a nie jedno), dokonca aj ce víkend.
- obehy vozidiel sa príliš nezefektívnili, keď je stále veľa vozov prechádzajúcich naprázdno mestom.
- spojenie Juhu a Sihote je síce až 4 dennými linkami, ale tie jazdia úplne debilne, nameisto toho aby cez víkend išli po 20 min, idú po sebe, v pracovné dni tiež...dalo by sa to pritom tak krásne.
Miesto toho aby linky jazdili pravidelne, často a v prekalde, jazdia po sebe, s dierami a neefektívne.
:)krutit...neda sa,je to aj s cuvanim...Inak vozba po novej ceste je lahodka,to je ako hotel Intercontinental:) ,take cesty by malo mat mesto vsetky... A vyvesky:)-nuz je horko,nie len vodicom v autobusoch...to sa spravi...:) Musim si to asi vziat osobne na starosti... ono to potrebuje cloveka ktory to nebude robit na silu a za par supiek ale zo zaujmu...
to sa budeš krútiť priamo na družstve? a zastávka družstvo ostáva dôfam na pôvodnom mieste, či nie? som zvedavý, pôjdem sa previesť
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
richards
http://s12.postimg.org/tkqwba0zh/111.jpg
http://s10.postimg.org/47cf24jcp/112.jpg
http://s17.postimg.org/hhoz10wdb/113.jpg