Vidím, že v prvom rade by si mesto malo stanoviť, či chce šetriť tým, že zoškrtá spoje, alebo tým, že sa vykoná skutočná optimalizácia. Pretože také ťahy ako vyškrtanie ranných spojov linky 6 v "a" či pôvodný návrh CP ohľadne linky 1+22 s 5minútovými orzostupmi, znamenajú, že tie návrhy robil niekto neschopný, nekompetentný a bez toho, aby vedele, že za dobrým CP sa musí skrývať aj dobrá výprava. Ak teda CP objednávam esto, malo by vždy vyžadovať údaj o prejazdoch.
Posledne tu rpezentované závery mesta o tom, že večerný spoj na linke 5 sa nemôže vrátiť, lebo vozy parkujú v MHT, je presne ukážkou neschopnosti a zavádzania. Osobne som si dal tú námahu, a musím povedať že som videl 3 busy naprázdno ísť z Juhu do Zámostia. Preto aspoň jeden z nich by na linke 5 ísť mohol a dokonca mal!
Posledne tu rpezentované závery mesta o tom, že večerný spoj na linke 5 sa nemôže vrátiť, lebo vozy parkujú v MHT, je presne ukážkou neschopnosti a zavádzania. Osobne som si dal tú námahu, a musím povedať že som videl 3 busy naprázdno ísť z Juhu do Zámostia. Preto aspoň jeden z nich by na linke 5 ísť mohol a dokonca mal!
milan001
5: 05 25
6: 00 25 - hodinu nejde nič
7: 25
8: 00 05 25 30 - 4 spoje nahustené, hoci by stačili dva
9: 15 25 - po 45 minutách idú 2 spoje v rozostupe 10 min a potom 40 min nič
10: 05 25 30 - 2 spoje za 5 min, a takto možno pokračovať celý deň
11: 10 25
12: 05 10 25
13: 10 25
14: 25 30 40
15: 05 20 25
16: 05 10 25 30
17: 05 15 25
18: 25 30 40
19: 25 40
20: 50
21: 50