Vidím, že v prvom rade by si mesto malo stanoviť, či chce šetriť tým, že zoškrtá spoje, alebo tým, že sa vykoná skutočná optimalizácia. Pretože také ťahy ako vyškrtanie ranných spojov linky 6 v "a" či pôvodný návrh CP ohľadne linky 1+22 s 5minútovými orzostupmi, znamenajú, že tie návrhy robil niekto neschopný, nekompetentný a bez toho, aby vedele, že za dobrým CP sa musí skrývať aj dobrá výprava. Ak teda CP objednávam esto, malo by vždy vyžadovať údaj o prejazdoch.
Posledne tu rpezentované závery mesta o tom, že večerný spoj na linke 5 sa nemôže vrátiť, lebo vozy parkujú v MHT, je presne ukážkou neschopnosti a zavádzania. Osobne som si dal tú námahu, a musím povedať že som videl 3 busy naprázdno ísť z Juhu do Zámostia. Preto aspoň jeden z nich by na linke 5 ísť mohol a dokonca mal!
Posledne tu rpezentované závery mesta o tom, že večerný spoj na linke 5 sa nemôže vrátiť, lebo vozy parkujú v MHT, je presne ukážkou neschopnosti a zavádzania. Osobne som si dal tú námahu, a musím povedať že som videl 3 busy naprázdno ísť z Juhu do Zámostia. Preto aspoň jeden z nich by na linke 5 ísť mohol a dokonca mal!
kvorka
- rozbitie kľúčového spojenia Juh II - centrum linkami 1+22 v ontervale 15/20/20. Teraz z Juhu II niekedy nejde autobus pol hodinu! A to nie po 20-tej večer, ale bežne cez deň, to je neprijateľné!
- zrušenie spojenia Juhu a Zámostia po 20-tej hodine, linka 5 ani 15 už nepremáva po 21 a 22. hod, hoci vozidlá naprázno do Zámostia idú každý deň (a nie jedno), dokonca aj ce víkend.
- obehy vozidiel sa príliš nezefektívnili, keď je stále veľa vozov prechádzajúcich naprázdno mestom.
- spojenie Juhu a Sihote je síce až 4 dennými linkami, ale tie jazdia úplne debilne, nameisto toho aby cez víkend išli po 20 min, idú po sebe, v pracovné dni tiež...dalo by sa to pritom tak krásne.
Miesto toho aby linky jazdili pravidelne, často a v prekalde, jazdia po sebe, s dierami a neefektívne.