Reakcia na: draxter #7779:
Ja by som urcite nesuhlasil s tym aby Juh I. zostal bez spojenia na stanicu a naopak Juh II. takmer bez spojenia so Sihotou. Spominas tu slabu L8 iba s hodinovym intervalom, z casti mas pravdu, mozno po dostavbe trate by som to riesil tak ze v sedle by sa mohlo chodit z Juhu X:00(L8) 20(L1) 40(nova linka po trase jednotky akurat Pred polom by odbocila podjazdom na VUO) s tym ze preklad by bol aj k Maxu X:20(L1) 40(nova linka) 55(L11) a takisto by Nova Sihot mala spojenie s Maxom.
inac som sa rehnil ked som na nich viodel este samolepky linky cislo 10 co som daval na Novinach na ne,musim to strhnut...a zastavka na znamenie -ved ludi naucime:) budeme to mat riadnu nahanacku tak si budu musiet zvyknut...,a v Zime tam budu musiet nahnat posypac a odhtrnat,lebo vratnik na druzstve povedal ze tam nikdy nic take nevideli:) a briezok co odtial vedie byva vraj ladovy a hned usti do pravouhlej krizovatky...Inak samotna nova cesta je uzasna,mohla byt malinko sirsia s cestickou pre cyklistov,ale inak to bude lahodka pre moju pevnu napravu aspon kusok a hned sup na tankodrom na Opatovsku a Hodzovu...
draxter
linka 8 je nosná linka, a jej interval 60 min je výsmechom, jednoznačne 30 min celodenne, a to tak, aby z Juhu keď ide linka 1 vždy 15 a 45, linka 8 šla 00 a 30. Potom to bude dobre.
K tým linkám Juh - Sihoť: určite súhlasím, že linky 8,18,21 a 28 cez víkend musia ísť tak, že spolu budú jazdiť každých 20 min. A to asi tak, že linka 8 pôjde zo sihote 30, a linka 18 vždy 10, linky 21 a 28 na striedačku 50. Potom väčšinu dňa môže ísť zo Sihote na Juh spoj A:10,30,50. Cez pracovné dni to môže byť ešte krajšie samozrejme vzhľadom na ponuku spojov.
Niektoré linky sú však zbytočné, ja by som zrušil linku 4 - pokiaľ si pamätám, doteraz ju robil voz končiaci na linke 23 na stanici. Takto by šiel rovno na linke 28 s tým, že by pokračoval ako jediný predĺžený cez Opatovú do Kubry, späť to isté.
Opakujem mnou prezentovaný návrh, bez pridávania spojov
1: zlúčenie 1+11 do intervalu 20/20/30, vybrané spoje (60/60/60) budú pokračovať do Kubrice. Prípadne kvôli lepšiemu prehľadu by som nechal číslo 11 pre tieto spoje, len presmeroval linku na Juh II. Takisto by som s touto linkou preložil spoje linky 22 tak, že spoločne by to bolo 15/15/20 na úseku Juh II - stanica.
2: s linkou 24 dokonale preložiť, nech nejdú linky 2 a 24 päť-pätnásť minút po sebe a potom skoro hodinu nič
3: s linkou 15 zabezpečiť preklad tých pár spojov čo má
5: tiež čo možno najviac zosúladiť s linkou 15
6: zrušené spoje v "a" na úkor posilnenia 28
7: zachovaná
8: zlúčenie 8+18 do intervalu 15/30/30. Linka by premávala z Juhu I (kľudne aj pod číslom 18)
12: na vykrytie prejazdov
13: ponechaná súčasná podoba, zvážil by som v "a" premávku od žst Zlatovce cez Staničnú a Veľkomoravskú
15: bez zmien
16: ak ju treba, ponechať ten jeden pár spojov
17: zrušiť
19, 20: ak sú vyťažené ponechať
21: ponechať, interval tiež, akurát v "a" lepšie rozvrhnúť spoje, nech je interval 120 min celý deň a nie posledný spoj o 19-tej
22: preložiť s linkou 1/11
23: zrušiť
24,25 bez zmeny
28: zlúčenie 23+28 do jednej linky s intervalom 30/60/60, posilnenie na úkor spojov 6, 17 a niektorých spojov 8/18
50: skúsil by som znovu aj premávku v 6/7