Ešte k tomu dojazdovemu spoju na linke 3.: ideálne by bolo, ak by prešiel cez most, stočil to vľavo a za semaforom doprava na Palackého a niekde za Pritom prípadne vyložil a potom na most a do garáže. Vtedy by bol využiteľný ešte aj na spojenie s lavobreznym centrom na cca 23:30. Iste,kúsok naviac, ale po Old Herold má len výstupný potenciál.
henko151
V prípade Gen. Svobodu som ako zlepšenie bral, ak v novom CP stačilo ísť o viac ako 5 minút neskôr z Juhu a opačne.
V prípade Saratovskej som vzhľadom na ponuku spojov bral ako zlepšenie ak rozdiel bol viac ako 10 minút. V prípade, že bolo treba čakať na stanici viac ako 32 minút, tak som bral, že neexistuje spoj MHD k/od daného vlaku. Na prestup na stanici som bral aspoň 3 minúty, na Obchodnú akadémiu aspoň 5 - 6 minút. Meškania MHD a ani vlakov som nebral v úvahu, aj keď z vlastnej skúsenosti viem, ktorá vrstva vlakov je spolahlivejšia, ktorá naopak.
V prípade Gen. Svobodu mi prišlo, že došlo aj k jemnému zhoršeniu. 1ka o 21:12 a 22:12 zo Sihote má už skratenú jazdnú dobu, vďakačomu sú tieto spoje o minútu skôr na stanici. Vlaky prichádzajú 21:20 a 21:19, tak sa skrátil prestupný čas na nereálne 1 - 2 minúty. V predchádzajúcich hodinách to aspoň v prípade REXov vychádza na 3 minúty, v prípade Považanov sú to stále len 2 minúty. I keď treba povedať, že výhoda Považanu je, že stojí pri 2 nástupišti, REX až pri treťom.
Inak je to +/- podobne, len po novom bude treba ísť na vlaky okolo :20 L1 a na vlaky okolo :40 L8, dnes je to naopak.
Saratovská dostala jednoznačné zlepšenie nadväznosti na vlaky, najmä predĺžením premávky a uprataním ranných spojov.
Vysvetlívky:
zelená farba - zlepšenie
žltá farba - rovnaký stav
oranžová farba - zhoršenie
EDIT: Samozrejme som nahral naopak opisy snímkov. Prvá snímka je Gen. Svobodu, druhá Saratovská.
Gen. Svobodu