K Dolno prsteníkom k mojim príspevkom oznamujem:
Darebákov je potrebné umravniť!
Tu je príspevok z dnešného okienka spokojnosti k MHD Trenčín. viz stránka mesta Trenčín
Téma: Mobilita
Cestovné za MHD sa zvýšilo. Situácia: traja angličani si chcú kúpiť výhodný lístok od Tesca. Šofér im mrmle, že to tam majú napísané, nech si to prečítajú. Potom od nich vymámi "výpalné" 6 eur za pár zastávok. Neskôr fľochne, že veď si to mohli kúpiť z karty.
Iná sitácia... žena chce nastúpiť prednými dvermi. Stojí pred zatvorenými dvermi, a šofér si mrmle: Veď nech si pi... otvorí sama, ja jej budem otvárať?
Prosíme zlepšiť úroveň správania niektorých šoférov, keď teda priplácame. Keď bude TN mestom kultúry, príde sem viac cudzincov, nech sa šoféri doučia angličtinu. Slová "cash two euro / card one euro" sa dajú naučiť...
Takže hrdinovia, buď budete hájiť záujmy cestujúcich, alebo si svoje mindráky riešte v dopravných firmách, alebo doma.
My cestujúci sa nikdy nevzdáme, ak si budete proti našim záujmom presadzovať iba svoje záujmy - narazíte. Nedostanete naše peniaze! A krach . Neveríš, Uveríš. Takých v kapitalizme už bolo a skončili na smetisku dopravných dejín.
Darebákov je potrebné umravniť!
Tu je príspevok z dnešného okienka spokojnosti k MHD Trenčín. viz stránka mesta Trenčín
Téma: Mobilita
Cestovné za MHD sa zvýšilo. Situácia: traja angličani si chcú kúpiť výhodný lístok od Tesca. Šofér im mrmle, že to tam majú napísané, nech si to prečítajú. Potom od nich vymámi "výpalné" 6 eur za pár zastávok. Neskôr fľochne, že veď si to mohli kúpiť z karty.
Iná sitácia... žena chce nastúpiť prednými dvermi. Stojí pred zatvorenými dvermi, a šofér si mrmle: Veď nech si pi... otvorí sama, ja jej budem otvárať?
Prosíme zlepšiť úroveň správania niektorých šoférov, keď teda priplácame. Keď bude TN mestom kultúry, príde sem viac cudzincov, nech sa šoféri doučia angličtinu. Slová "cash two euro / card one euro" sa dajú naučiť...
Takže hrdinovia, buď budete hájiť záujmy cestujúcich, alebo si svoje mindráky riešte v dopravných firmách, alebo doma.


TomoSK
V Zámostí je dlhodobou témou úplne oprávnená požiadavka na obojsmerné cestovanie medzi Zlatovskou, Zlatovcami a Vinohradmi, ktoré je zabezpečené pokračovaním liniek 3 a 6/16. Tak, ako v súčasnosti, zostal zachovaný ako hlavný smer Juh (kombinácia liniek 3 a 7), ktoré by v rámci možností mali jazdiť v čo najlepšom preklade. Linka 6 by mala zabezpečiť spojenie k vlakom, vzhľadom na veľkosť MČ Západ (11-tisíc obyvateľov) je žiadúce, aby to bolo na rýchlejšú vrstvu vlakov, teda primárne expresy.
Ak linka 6 prichádza zo Zámostia na stanicu na 15. minútu (prípoj na vlak) a odchádza na 45. minútu do Zámostia, vyjde to akurát tak, že v Záblatí je na 0. minútu. Táto časová poloha je veľmi žiadúca, najmä kvôli zabezpečeniu dochádzky a odchádzky z práce na celú, zároveň to robí kvalitné prípoje k vlakom. Tým, že Záblatie je okružná trasa a je požadované zabezpečiť pokračovanie ako linka 3, stáva sa práve to, že na smer Juh aj na smer Hasičská sa odchádza prakticky v rovnaký čas. Ak by sme linky rozhodili do času, Záblatie by síce dostalo rovnomernejšiu ponuku spojov, ale došlo by buď k rozhodeniu prípojov na, príp. od vlakov, alebo by jazdili linky 3 a 7 v súbehu, čo rozhodne nie je žiadúce. Do Záblatia cestuje skutočne málo ľudí a trasy liniek 3 a 6 sú natoľko odlišné (mimo Záblatia už nemajú žiadnu spoločnú zastávku), že sme sa túto možnosť rozhodli akceptovať ako najmenšie zlo.
Takisto by som rád pripomenul, že tento priaznivý stav v Záblatí je len vďaka de facto jednosmernému posilneniu linky 27 z minulého roka. Pokiaľ si dobre pamätám, stav pred posilnením bol, že Záblatie malo jeden spoj za hodinu, pričom v nepárne hodiny to bola linka 6, v párne hodiny to boli linky 13 alebo 27. To znamená, že spojenie bolo raz za dve hodiny na Juh, prípadne raz za dve hodiny na Sihoť. Podľa nového návrhu síce pôjdu oba spoje naraz, avšak raz za hodiny na každý smer. V prípade Juhu sa oproti posilnenému stavu jedná o mierne zhoršenie, v prípade cesty do centra a na stanicu zase o mierne zlepšenie.