K Dolno prsteníkom k mojim príspevkom oznamujem:
Darebákov je potrebné umravniť!
Tu je príspevok z dnešného okienka spokojnosti k MHD Trenčín. viz stránka mesta Trenčín
Téma: Mobilita
Cestovné za MHD sa zvýšilo. Situácia: traja angličani si chcú kúpiť výhodný lístok od Tesca. Šofér im mrmle, že to tam majú napísané, nech si to prečítajú. Potom od nich vymámi "výpalné" 6 eur za pár zastávok. Neskôr fľochne, že veď si to mohli kúpiť z karty.
Iná sitácia... žena chce nastúpiť prednými dvermi. Stojí pred zatvorenými dvermi, a šofér si mrmle: Veď nech si pi... otvorí sama, ja jej budem otvárať?
Prosíme zlepšiť úroveň správania niektorých šoférov, keď teda priplácame. Keď bude TN mestom kultúry, príde sem viac cudzincov, nech sa šoféri doučia angličtinu. Slová "cash two euro / card one euro" sa dajú naučiť...
Takže hrdinovia, buď budete hájiť záujmy cestujúcich, alebo si svoje mindráky riešte v dopravných firmách, alebo doma.
My cestujúci sa nikdy nevzdáme, ak si budete proti našim záujmom presadzovať iba svoje záujmy - narazíte. Nedostanete naše peniaze! A krach . Neveríš, Uveríš. Takých v kapitalizme už bolo a skončili na smetisku dopravných dejín.
Darebákov je potrebné umravniť!
Tu je príspevok z dnešného okienka spokojnosti k MHD Trenčín. viz stránka mesta Trenčín
Téma: Mobilita
Cestovné za MHD sa zvýšilo. Situácia: traja angličani si chcú kúpiť výhodný lístok od Tesca. Šofér im mrmle, že to tam majú napísané, nech si to prečítajú. Potom od nich vymámi "výpalné" 6 eur za pár zastávok. Neskôr fľochne, že veď si to mohli kúpiť z karty.
Iná sitácia... žena chce nastúpiť prednými dvermi. Stojí pred zatvorenými dvermi, a šofér si mrmle: Veď nech si pi... otvorí sama, ja jej budem otvárať?
Prosíme zlepšiť úroveň správania niektorých šoférov, keď teda priplácame. Keď bude TN mestom kultúry, príde sem viac cudzincov, nech sa šoféri doučia angličtinu. Slová "cash two euro / card one euro" sa dajú naučiť...
Takže hrdinovia, buď budete hájiť záujmy cestujúcich, alebo si svoje mindráky riešte v dopravných firmách, alebo doma.


Vladimír
Preto si myslím, že rovnaký systém v Trenčíne, kde vodiči turnusy až tak nestriedajú a často aj po mene vedia, koho kde stretávajú, bude ešte menej náchylný na akékoľvek problémy.
Samozrejme plne súhlasím, že doba ide dopredu a vzájomné čakania by už mohli/mali byť aj v dátach strojčeka. Jedna z prvých, ktorá to pred pár rokmi zaviedla, je Ostrava. Naše palubáky v zadávacej špecifikácii žiaľ takú funkciu nemali, a tak jej dorobenie bude zrejme vecou vývoja upgradu, ktorý bude treba zaplatiť. Ja o tom nerozhodujem, ale myšlienku podporujem. Akurát by som šiel jednoduchšou cestou oproti tej, čo načrtol milan005. Nemyslím si, že vodič potrebuje vidieť prípojný spoj na mape, podľa mňa by stačila jednoduchá textová info, že "čakať na L4 smer Opatová, príde o 2 minúty". Keď vieme reálne časy príchodu spoja zobraziť na zastávkovej tabuli, na vnútornom LCD, či v aplikácii, snáď nebude problém preniesť ho na obrazovku pre vodiča.
Ale toto je výhľad. Na začiatok bude určite len poznámka vo vzoráku.