Mam otazku z prevadzkoveho hladiska : ako je doriesene, pokial by sa zaviedli vsetky zastavky na znamenie, v ramci integracie dopravy, cestovanie PAD ako MHD, konkretne bude musiet vodic PAD stat na kazdej zastavke alebo to bude presne tak ako na MHD ze budu musiet zvnutra ludia zvonit pri vystupe?
A ako to bude s CPL nahratym na DK pri nastupe do PAD v meste? Uz sa karta nebude musiet prikladat, ale ako tym ze sa nastupuje prednymi, ako si sofer overi ci ma cestujuci platny listok? Su TD karty kompatibilne so SAD?
A ako to bude s CPL nahratym na DK pri nastupe do PAD v meste? Uz sa karta nebude musiet prikladat, ale ako tym ze sa nastupuje prednymi, ako si sofer overi ci ma cestujuci platny listok? Su TD karty kompatibilne so SAD?
mrcheef
V návrhu nového CP počas pracovných dní o 5:03 začína spoj číslo 1 na linke 6 až na Brnianskej (príchod na stanicu o 5:11). Z Istebníku, Vinohradov a Záblatia ľudia nemajú možnosť dostať sa s použitím MHD na stanicu na vlaky REX TN-ZA (odchod 5:21) a REX TN-BA (odchod 5:41). Prvý spoj linky 3 s následným prejazdom na linku 16 ich za fanfár dovezie na stanicu presne o 5:42, teda minútu po odchode vlaku do BA (ďalší vlak ide o 45 minút !!!). Z tohto dôvodu by bolo dobrým riešením vyššie uvedený spoj číslo 1 na linke 6 viesť už od Old Herold na linke 3 (odchod 4:46 rovnako ako o 30 minút začína neskorší spoj č. 2, ktorý potom prejde na 16). Umožnilo by to obyvateľom vyššie uvedených častí dopraviť sa k vlaku ako na smer Žilina a s prijateľným čakaním aj na smer Bratislava. Trenčín nie je len Juh a Sihoť. Verím, že poslať ten istý autobus z vozovne o 15-20 minút skôr a obslúžiť ďalšie 3 mestské časti nemôže byť neprekonateľným problémom.