Reakcia na: Viko #13548:
Tak to je, ale myslím, že v TN sa to neignoruje, to skôr len niektorí jednotlivci majú "plné huby" toho, že MHD je len pre prácu a školu a zvyšok je luxus.Ja súhlasím s tým, čo píše milan nižšie. Už v roku 2016 boli identifikované potreby nových zastávok, z ktorých pribudli len Vinohrady. Mesto úplne zlyhalo pri VHD v okolí Merkury Marketu a LIDL-i na Brnianskej, to je centrum záujmu ľudí. Môj otec ide autom do LIDL-u len preto, že ak ovraví, žiadna MHD mu tam nejde. Do Laugaricia sa naopak zveze 27, lebo kto ide na nákup, presadať nebude. Ale dopyt cestujúcich, čo generuje LIDL, Markury Market a firmy na Brnianskej (je tam napokon oproti Lildu aj notariát, lekáreň), je úplne mimo. Takže ja očakávam, že keď sa do kadejakých cyklostesiek investuje, že zriadenie zastávok v tejto lokalite konečne zabezpečí.
Z môjho pohľadu by bolo vhodné aj to, aby sa zrýchlil prepravný čas tam, kde to je možné.
TomoSK
Čo sa týka linky 24, toto je jeden z prvkov súčasného linkového vedenia, do ktorého nevidíme dôvod z hľadiska trasy zasahovať. Jediný zásah bude do rozsahu premávky, ktorý určite nebude upravovaný negatívne - bude rozšírený do podoby, aký si linka s takouto intenzitou prepravných prúdov zaslúži. Súčasná hodinovka v sedle a 40-minútovka v špičke je aj v kombinácii s linkami 2 a 12 (spolu 2x za hodinu sedlo, 20 minút v špičke) pomerne nedostatočná, ako kapacitne, tak aj intervalovo.