Reakcia na: S499.1023 #11202:
Presne tak,na Trencin absolutne vyhovujuce. Nemame ziadne podmienky na iny druh,ci uz pripojky,ci cerpacky,tak i servis....skratka jeden diesel 12m,nic kratsie aby sa zase nedavali nan specialne lahke vzory a boli aj medzi vodicmi rozbroje...celkom nizkopodlazny,bez "balkonu" a niet co spekulovat...len jesne ze co s nim ked zmluva skonci je tu otazka ale ved hadam bude vsetko pokracovat,kto by sa tu hrnul do toho...
MA MHD
Oprava deväť rokov starého, naftového autobusu by sa určite neoplatila, nakupovať jeden elektrobus by bol nezmysel (keďže by sa kvôli nemu musela budovať aj infraštruktúra na nabíjanie).
Rozhodne nesúhlasím ani s nákupom autobusu Crossway LINE, nakoľko sa jedná o iba čiastočne nízkopodlažné autobusy a naviac v navrhnutom type v prevedení pre prímestské linky - nevhodné pre MHD.
Pri Urbanway Hybrid by som navrhol zaoberať sa myšlienkou nakúpiť MHD vozidlo v prevedení 10,5 metra pre menej vyťažené linky (12,23,31...) - keďže takéto v našom vozidlovom parku chýba ?