Reakcia na: mathre #11209:
S tým, že prečo nekúpia SOR som ja začal, porovnávať MHD v BA a KE so SAD Trenčín to nie je pekný príklad, obidve mestá sú omnoho väčšie a majú väčšiu sieť MHD ako tu v Trenčíne, a denne v takej BA najazdí autobus denne viac kilometrov ako tu v Trenčíne. Keď už proste musia tí závisláci na IVECU kúpiť nejaký autobus tak jedine ako si spomínal Urbanway 12M, žiadny nimi navrhovaný IVECO Crossway LINE, ktorý momentálne jazdí u prímestskej dopravy a zároveň nemá automatickú prevodovku, ktorá pri MHD je najlepšia voľba.
Keby sa doteraz vyrábali B 952 stavím sa, že by určite tie verkle kúpili, je pekné, že tieto autobusy sú asi spoľahlivé a nepotrebujú močovinu a takto, ale preboha tieto autobusy majú už skoro 12 rokov, aj auto s rokom výroby 2006 vyzerá lepšie ako toto. Zároveň tieto autobusy tým, že sú vysokopodlažné tak horšie sa aj starým ľudom nastupuje, a to nehovorím o mamičkách s kočárom... a vozíčkar rovno môže zabudnúť cestovať tu v Trenčianskej MHD.
Keby aspoň SAD-ka keď nič vedela ganartovať nízkopodlažné spoje, minule som išiel 11-tkou s Autobusovej stanice a mal ísť garantovaný nízkopodlažný spoj a čo išlo? B 952 ako inak, to ako do boha nevedia aspoň tých pár spokojov garantovať? Keď nie nech nepíšu u tých spokojov, že tam pôjde na 100% NIZKOPODLAZNY AUTOBUS!
Dispecer
Každopádne, určite by bolo fajn, aby SAD TN dostali podmienku, že aby ten nový autobus nebol koncepcie "low entry" (t. j. ako Iveco Crossway 12M LE, SOR BN/CN 12, Solaris Urbino 12 LE, MAN Lion's City LE, MB Citaro LE,...), ale aby bol koncepcie "low floor" (teda Iveco Urbanway 12M, SOR NS 12, Solaris Urbino 12, MAN Lion's City,...).