Reply on: Jacob #11212:
tak po tejto informácii ešte niekto pochybuje o tom, že to treba opraviť? cca 10.000 EUR (možno niečo viac) a je tu autobus. Nový bude stáť 120.000 EUR a viac.Pri tom zlomku spojov, ktorý je uvádzaný ako garantovaný, nechápem vôbec, ako môže prísť B952 ?
MA MHD
Oprava deväť rokov starého, naftového autobusu by sa určite neoplatila, nakupovať jeden elektrobus by bol nezmysel (keďže by sa kvôli nemu musela budovať aj infraštruktúra na nabíjanie).
Rozhodne nesúhlasím ani s nákupom autobusu Crossway LINE, nakoľko sa jedná o iba čiastočne nízkopodlažné autobusy a naviac v navrhnutom type v prevedení pre prímestské linky - nevhodné pre MHD.
Pri Urbanway Hybrid by som navrhol zaoberať sa myšlienkou nakúpiť MHD vozidlo v prevedení 10,5 metra pre menej vyťažené linky (12,23,31...) - keďže takéto v našom vozidlovom parku chýba ?