Reakcia na: Ike #1611:
A aby bol ten výpis úplný:- často sa stáva, že NAD odíde aj o 5 minút skôr oproti plánovanému odchodu
- zatiaľ čo zubačka na zmeškaný rýchlik (pokiaľ nešlo o desiatky minút) vždy počkala, u autobusov to už samozrejmosť nie je
- cez Lieskovec jazdí iba jeden autobus (ktorý kapacitne často nestíha a aby cestujúci zistil ktorý voz to vôbec je, musí sa spýtať sprievodkyne)
- v autobusoch nie sú označovače, takže lístky pečiatkujú zamestananci ZSSK
- zo začiatku slabé (až nijaké) označenie zastávok NAD, zastávka na Lieskovci je nakoniec v inej polohe než sa pôvodne avizovalo
- informácie v angličtine nulové
- napriek platnému cestovnému poriadku autobusy nahrádzajú iba celoročné spoje zubačky, v čase posilových sezónnych spojov nejde nič (čo nie je celkom v súlade s predpismi)
S mestkou verziou autobusov úplne súhlasím - keď už nič iné, je neprípustné aby bol nízkopodlažný vlak hradený vysokopodlažným turistickým autobusom bez akéhokoľvek multifunkčného priestoru. Čo sa týka toho náteru, niečo podobné spravili napr. v Štokholme: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Saltsj%C3%B6banan_-_Henriksdal_-_16_March_2017_05.jpg
TomJ
Odkedy sa zmenil názov stanice Strážky na Kežmarok - Pradiareň? Zistil som to náhodou pri pozeraní CP a nikde na nete neviem nájsť správu o zmene názvu.