Reakcia na: Ike #1611:
A aby bol ten výpis úplný:- často sa stáva, že NAD odíde aj o 5 minút skôr oproti plánovanému odchodu
- zatiaľ čo zubačka na zmeškaný rýchlik (pokiaľ nešlo o desiatky minút) vždy počkala, u autobusov to už samozrejmosť nie je
- cez Lieskovec jazdí iba jeden autobus (ktorý kapacitne často nestíha a aby cestujúci zistil ktorý voz to vôbec je, musí sa spýtať sprievodkyne)
- v autobusoch nie sú označovače, takže lístky pečiatkujú zamestananci ZSSK
- zo začiatku slabé (až nijaké) označenie zastávok NAD, zastávka na Lieskovci je nakoniec v inej polohe než sa pôvodne avizovalo
- informácie v angličtine nulové
- napriek platnému cestovnému poriadku autobusy nahrádzajú iba celoročné spoje zubačky, v čase posilových sezónnych spojov nejde nič (čo nie je celkom v súlade s predpismi)
S mestkou verziou autobusov úplne súhlasím - keď už nič iné, je neprípustné aby bol nízkopodlažný vlak hradený vysokopodlažným turistickým autobusom bez akéhokoľvek multifunkčného priestoru. Čo sa týka toho náteru, niečo podobné spravili napr. v Štokholme: https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Saltsj%C3%B6banan_-_Henriksdal_-_16_March_2017_05.jpg
Ike
- 4x (aspoň čo som napočítal) lux verzia busu ako NAD. Zazmluvneny súkromník (možno viacerí)
- co vozidlo, to iný náter
- euroobal s a4 ako linkova tabuľa musí byť, je to písané takým veľkým písmom, že sa tam zmestil obrázok zubacky, ale nie ilustračný ale taky, ze aj text aj obrázok rozpoznať z diaľky 70 cm, ďalej nie.
Možno ma napadla teraz blbosť, ale nebolo by lepšie, keby zssk zobrala do nájmu mestské verzie busov (možno aj klbak), ktoré sa ako NAD za ozubnicu viac hodia a keď už špekulujú s natermi lokomotív a la kakaovnik, nedali im náter pripomínajúci aj z diaľky zubacku? Cieľ by mohol byť digitálna tabuľa, alebo popri zákonom v podobe celovozidloveho napisu.