A tak zasa zubačky majú svoje "garáže" čo električkám chýba, možno aj to pomohlo ich stavu. Ale že sa o zubačky poctivo starali (starajú) je pravda preveliká. Si pamätám, ako bol raz rušňovdič nešťastný z toho, že mal niekto opreté lyže o okno, z ktorých stiekol roztopený sneh a okno mu zašpinil ?
Hej, o zubačkách to viem, ale zubačky sa vraj potom do PP už vôbec nevozili, keďže personál v Štrbe aj v bojových podmienkach zvládal všetk ovrátane GO. Neviem, či sa aj nový lak nerobil v Štrbe. Nakoniec porovnanie stavu EMU89.0 a EMU29.0 pri prakticky identickom veku veľa vypovie o porovnateľnosti starostlivosti v PP a v Štrbe...
neviem ci to plati este stale, ale otacali tam vozne zubacky, aby do popradskych dielni prisli dverami otocenymi do volneho priestoru. v knihe o EMU 89.0 su nejake fotky z otacania zubaciek na tomto triangli.
Kde nie sú na TEŽ samovraty, myslím tam, kde to má vplyv na intervaly. Vyhybkár je len v Starom Smokovci, ale výhybky obsluhuje len 2 krát do dňa, kedy sa menia súpravy na Lomnici. A ešte nie sú v Poprade a na Plese, kde sú ale výhybky obsluhované ústredne. A v Lomnici, kde sa nič nekrižuje, okrem Kométy ?
S tými priecestiami neviem, ale skús si pozrieť TTP pre TEŽ a zrátaj, koľko je obmedzení rýchlosti kvôli priecestiam...
BA-NMnV je koľajovo dostatočne dokončený na to, aby sa mohlo jazdiť podľa civilizovaného GVD. V medzistaničných oddieloch sa jazdí a ešte dlho jazdiť bude, keď si súdruhovia vymysleli, že autoblok pre nás nie je dosť dobrý a ETCS level 2 je v nedohľadne. To ale nie je dôvod pre neexistenciu taktu, ako som už písal.
Čo sa týka priecestí . na ZABEZPEČENÝCH priecestiach nemusí byť obmedzenie rýchlosti podľa rozhľadových pomerov, žáááno? A o tom hovorím.
A pokiaľ viem, tak rozhodne nie všade na TEŽ sú samovraty - to by tam totiž nemuseli byť všelijakí výhybkári a spol.
Ba - NMnV jednak nie je celý úsek dokončený koľajovo, jednak sa jazdí v medzistaničných, čo je problém. Ale ja GVD nekonštruujem takže detaily neviem a okrem toho to k Tatrám moc nepatrí.
Čo sa dialo po víchrici sa pýtaj vtedajších mocipánov, ktorí chceli čím skôr jazdiť a potom ochranárov, ktorí sú dodnes a priori proti akémukoľvek vyrovnaniu oblúkov na TEŽ.
Aj keď máš na TEŽ miestne stavané výmeny, tak pokiaľ viem sú všade vybavené samovratmi, takže DOZZ by prinieslo úspory výpravcov, ale isto nie urýchlenie dopravy. A ako si správne napísal, zníženie rýchlostí pri priecestiach je dané rozhľadovými pomermi a preto ti rýchlosti policajti nedovolia zvýšiť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.