Keď si dobre pamätám, tak jeden (a možno aj viac) zo sólo citelisov mal na zadnej časi dve EVČ (keď si dobre pamätám tak 365, možno sa mýlim), neviete niekto či táto zvlástnosť sa objavila na viacero vozidlách alebo je to len na citelisoch?
Nedisponuje niekto informaciou o tom, kedy bol otvoreny nadjazd ponad zel. trat na Bardejovskej ul. v Luboticiach?
Tento tyzden sa na nadjazde objavilo nove dopravne znacenie obmedzujuce hmotnost vozidiel, tak zaujima ma, po kolkych rokoch k tomu doslo. Predpokladam, ze sa stav mosta zhorsil a spadol niekde do stupna IV-V.
S CNG sa v Prešove neuvažovalo a momentálne sa neuvažuje.
4xx - autobusy diesel
5xx - autobusy mild-hybrid (ak sa raz dožijeme)
6xx - elektrobusy
7xx - trolejbusy
8xx - parciálne trolejbusy
Keď budú v prešove tie Ivecá na CNG, budú mať čísla začínajúce číslicou 5 alebo 9? (len tak mi to teraz napadlo jak som robil fiktivný repaint na CNG citelisdo Simtu)
Nálepku na reštauráciu Sabaraca má aj 736. Pravdepodobne to bude mať viac vozov, skúsim to ešte posledovať, pospisovať a potom, keď to budem mať spísané, tak to sem dám.
Cestujúci sa presunuli aj do novej linky 43. Pokiaľ ide o linku 13, pravdepodobne to bude tak ako píšeš, pretože niekedy v tom čase sa zaviedli spoje linky 20 mimo rannej špičky z Delne s poznámkou ide po stanicu a ďalej ako linka 13, a potom sa v Ľuboticiach menili na linku 28 naspäť na Delňu. A tam si krátky voz nepamätám, ale môžem sa mýliť. Okrem toho, krátke vozy vtedy ešte nemali displeje (okrem B 932 a dvoch Citybusov) a neviem si predstaviť, ako by to na 2x pretabuľovali.
Linku 38 poznám len v kĺbovej verzii. A 29, 32, 36 a 39 v sólo verzii len z dobových fotiek.
Linka 8, je to kombinácia liniek 33 a samozrejme 32. Časť trasy a interval je z 33 a časť trasy z 32. Pripadne kombinácia liniek 4 (trakcia a časť trasy), 33 (interval), 32 (časť trasy). Záleží ako sa na to človek pozrie.
Dúfam, že sa mi to teraz nepletie, ale s tou L15 si to pamätám trochu inak. Kĺbový autobus sa tam celotýždenne objavil myslím od 9/2001 po tom, čo bola zrušená pôvodná L12 s hodinovým intervalom na trase Nám. Kr. pokoja - Kollárova - Pavlovičovo nám. - Nemocnica a dovtedajšia linka V sa prečíslovala na 12 a presmerovala cez Kollárovu a Pavlovičovo nám. (dovtedy jazdila cez Obrancov mieru a 17. novembra).
Nová L12 však jazdila len raz za dve až štyri hodiny a tak pre Kollárovu šlo o kapacitné oslabenie. Preto sa na L15 " z opatrnosti" nasadil klbák. Prax však ukázala, že cestujúci sa prerozdelili inak a ani po obmedzení L12 klbák na 15-tke netreba. Stiahol sa odtiaľ tuším od 1.4.2002 a kamsi ho dali, ale už neviem kam - žeby vtedy zrušila sedlová krátka 13-tka zo stanice a do Ľubotíc začali aj mimo špičky jazdiť kĺby z Delne? Tu si teraz ozaj nie som istý.
Presne, tak. Sú to intervaly medzi spojmi. Dopyt je kolísavý, takže stačí len upraviť interval. V roku 2001 bol na linke 15 taký dopyt, že tam museli dať kĺbový autobus. Mohli kúpiť 15-metrový, ale dali tam radšej kĺbový lebo ich bol dostatok a keby sa to neosvedčilo asi by nemal využitie. Napokon dopyt klesol a vrátilo sa tam sólo. Takže urobili dobre.
Pokiaľ ide o linky 4, 8, 38, tak linka 38 bola kĺbová aj pred zavedením trolejbusov na Sekčov a linky 4 a 8 to sú len náhrady za linku 33 v trase Sídlisko III - L. Novomestského, kde tiež jazdili kĺbové autobusy. Akurát intervaly neviem, ale 33 minimálne 10 minút v špičke mala.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VýchodoSK šotouš
Prvý pokus o fiktivný Citelis 12M CNG v prevedení DpmP