Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Noris #26057:
Tiež som si tú značku dnes všimol. Otvorili ho v roku 1981.
Nedisponuje niekto informaciou o tom, kedy bol otvoreny nadjazd ponad zel. trat na Bardejovskej ul. v Luboticiach?

Tento tyzden sa na nadjazde objavilo nove dopravne znacenie obmedzujuce hmotnost vozidiel, tak zaujima ma, po kolkych rokoch k tomu doslo. Predpokladam, ze sa stav mosta zhorsil a spadol niekde do stupna IV-V.
Reakcia na: Jur@j #26055:
jaj, som si splietol ten hybryd s CNG :DD
Reakcia na: VýchodoSK šotouš #26054:
S CNG sa v Prešove neuvažovalo a momentálne sa neuvažuje.
4xx - autobusy diesel
5xx - autobusy mild-hybrid (ak sa raz dožijeme)
6xx - elektrobusy
7xx - trolejbusy
8xx - parciálne trolejbusy
Keď budú v prešove tie Ivecá na CNG, budú mať čísla začínajúce číslicou 5 alebo 9? (len tak mi to teraz napadlo jak som robil fiktivný repaint na CNG citelisdo Simtu)
Reakcia na: autobusar357 #26051:
Nálepku na reštauráciu Sabaraca má aj 736. Pravdepodobne to bude mať viac vozov, skúsim to ešte posledovať, pospisovať a potom, keď to budem mať spísané, tak to sem dám.
Reakcia na: Vladimír #26044:
Cestujúci sa presunuli aj do novej linky 43. Pokiaľ ide o linku 13, pravdepodobne to bude tak ako píšeš, pretože niekedy v tom čase sa zaviedli spoje linky 20 mimo rannej špičky z Delne s poznámkou ide po stanicu a ďalej ako linka 13, a potom sa v Ľuboticiach menili na linku 28 naspäť na Delňu. A tam si krátky voz nepamätám, ale môžem sa mýliť. Okrem toho, krátke vozy vtedy ešte nemali displeje (okrem B 932 a dvoch Citybusov) a neviem si predstaviť, ako by to na 2x pretabuľovali.
Reakcia na: Makovka #26049:
Nálepka na zadnom okne.
Reakcia na: Marek74 #26047:
Linku 38 poznám len v kĺbovej verzii. A 29, 32, 36 a 39 v sólo verzii len z dobových fotiek.

Linka 8, je to kombinácia liniek 33 a samozrejme 32. Časť trasy a interval je z 33 a časť trasy z 32. Pripadne kombinácia liniek 4 (trakcia a časť trasy), 33 (interval), 32 (časť trasy). Záleží ako sa na to človek pozrie.
Reakcia na: sprešovčan #26048:
Vďaka za upresnenie. Aktuálne sa Mi to ťažko kontroluje, keďže tabuľa je kaput.

Ešte, keď môžem poprosiť. Reklama na 727 a 730 na reštauráciu Sabaraca je len nálepka na zadnom okne, alebo ide o busboard na celom čele?
Reakcia na: Makovka #26040:
391 a 395 nový zadný busboard nedostali.
Reakcia na: Makovka #26043:
V začiatkoch linky č.38 určite nebol kĺbový autobus. A linka č. 8 nahradila linku č.32, ktorá bola v trase Trojica-Sibírska.
Reakcia na: Makovka #26045:
Môj otec si ešte pamätá jak každý chodil do/zo školy pomocou MHD a počas spičky to bolo na prasknutie trolejbusu.
Reakcia na: Vladimír #26044:
Aj to. Ale kapacita na linke 15 ani tak nestačila. Ja sa pamätám, že už na zastávke Centrál sa do nej nedalo vojsť.
Reakcia na: Makovka #26043:
Dúfam, že sa mi to teraz nepletie, ale s tou L15 si to pamätám trochu inak. Kĺbový autobus sa tam celotýždenne objavil myslím od 9/2001 po tom, čo bola zrušená pôvodná L12 s hodinovým intervalom na trase Nám. Kr. pokoja - Kollárova - Pavlovičovo nám. - Nemocnica a dovtedajšia linka V sa prečíslovala na 12 a presmerovala cez Kollárovu a Pavlovičovo nám. (dovtedy jazdila cez Obrancov mieru a 17. novembra).
Nová L12 však jazdila len raz za dve až štyri hodiny a tak pre Kollárovu šlo o kapacitné oslabenie. Preto sa na L15 " z opatrnosti" nasadil klbák. Prax však ukázala, že cestujúci sa prerozdelili inak a ani po obmedzení L12 klbák na 15-tke netreba. Stiahol sa odtiaľ tuším od 1.4.2002 a kamsi ho dali, ale už neviem kam - žeby vtedy zrušila sedlová krátka 13-tka zo stanice a do Ľubotíc začali aj mimo špičky jazdiť kĺby z Delne? Tu si teraz ozaj nie som istý.
Reakcia na: VýchodoSK šotouš #26042:
Presne, tak. Sú to intervaly medzi spojmi. Dopyt je kolísavý, takže stačí len upraviť interval. V roku 2001 bol na linke 15 taký dopyt, že tam museli dať kĺbový autobus. Mohli kúpiť 15-metrový, ale dali tam radšej kĺbový lebo ich bol dostatok a keby sa to neosvedčilo asi by nemal využitie. Napokon dopyt klesol a vrátilo sa tam sólo. Takže urobili dobre.
Pokiaľ ide o linky 4, 8, 38, tak linka 38 bola kĺbová aj pred zavedením trolejbusov na Sekčov a linky 4 a 8 to sú len náhrady za linku 33 v trase Sídlisko III - L. Novomestského, kde tiež jazdili kĺbové autobusy. Akurát intervaly neviem, ale 33 minimálne 10 minút v špičke mala.
Reakcia na: Makovka #26037:
Čiže intervaly medzi spojmi?
Reakcia na: autobusar357 #26038:
+ 727 tiež
Reakcia na: 4.2.0 #26039:
385 vyzerá, že ho má tiež. Pravdepodobne bude aj na 391 a 395.
377 nový zadný busboard na Svet podláh

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.