Reakcia na: S499.1023 #1055:
zubačka na Pilatus neni základná dopravná obslužnosť, to je komerčná dráha... či aj u nás by mala byť ČHŽ, HLÚŽ, lanovka na Skalnaté pleso a Lomnický štít súčasťou IDS? ? A nikde som nepísal o tom, že jedna zóna by mala zodpovedať vzdialenosti jednej zastávky. Ak niekto pôjde v rámci jednej zóny jednu zastávku, alebo 4, zaplatí za jednu zónu.
barack40
Netvrdím, že integrovaný lístok musí byť vždy výhodnejší. Avšak mal by byť výhodnejší hlavne vtedy, ak chce človek prestupovať. Napr ak niekto cestuje trasu Horná Maríková - Žilina (pričom nekončí na stanici), a cestuje Maríková - PB busom (SAD TN), BP - ZA vlakom (ZSSK) a potom MHD (DPMŽ), tak lístok by mal byť lacnejší, ako súčet cien lístkov SAD TN, ZSSK a DPMŽ.
A tarifný systém treba riešiť jednoducho tak, ako všade vo svete - rozdelením na tarifné zóny. Koľko zón precestujem, toľko zaplatím.