Reakcia na: desina #1035:
Technicky by to problém nemal byť, veď ZSKK používa kartičky od toho istého výrobcu, ako SADky či mestskí dopravcovia... a prvá lastovička už prišla, na kmeňové karty ZSSK (MAXI KLASIK, KLASIK RP, SENIOR RP, JUNIOR RP...) sa dá nahrať električenka v Bratislave - už aj to cestujúci uvíta, bude nosiť o jednu kartičku menej. Ináč absolútne súhlasím s tým že integrácia dopravy jednoducho musí byť. Ono u nás sa ešte neprišlo na to, že keď aj nejaký ten cent stratím tým, že budem uznávať lístky iného dopravcu, tak zároveň môžem ďalších 10 centov získať, lebo práve zjednodušenie systému verejnej dopravy ako takej pritiahne ďalších 10 cestujúcich. U nás sa však vidí len ten jeden cent...
Tiež súhlasím s tým, že v mestách veľkosti PB by nemal byť problém s tým, aby SAD obsluhovala prímestskú časť, kam sa neoplatí viesť MHD (resp. oplatia sa len školské spoje). Cestujúcemu je totiž jedno, či sa vezie v modrom alebo červenom autobuse, a či na displeji svieti "6 ORLOVÉ" alebo "Púchov, žel.st."
barack40
Ale vážne, IDS je treba, najlepšie na celoštátnej úrovni, lenže toho sa v najbližšom desaťročí určite nedočkáme...
Ináč mám otázku na mds prípadne niekoho iného z odboru: plánujete vymeniť čítačky kariet, aby bolo možné čítať aj ISICy s čipom typu EV1? Lebo nové čipy EV1 (dostávame na Žilinskej univerzite prvýkrát) nekomunikujú s čítačkami nikde v SR (okrem ZSSK, a aj to nie hneď od septembra bolo). Technik v škole mi povedal, že to chce komplet nové čítačky, a že dopravcovia by ich mali pomaly vymieňať.