S499.1023
Po 1: V nasom meste je je taka tradicia, ze ked sa nieco nepouziva a je to trochu cenne, ihned to zuzitkuju opaleni obcania.
Po 2: Keby prestala sad pouzivat trolej. siet zanikla by jej tym aj licencia na nu a po jej pripadnom pokuse o obnoveni, by bola potrebna revizia trolej siete. Vsetko stoji nemale peniaze, aj udrziavanie nejazdych trolejbusov, teda ich zakonzervovanie.
Ja som toho nazoru, ze keby sa uz v nasom meste raz prestalo s trolejmi, uz by sa nazad nevratili.
Po 1: V nasom meste je je taka tradicia, ze ked sa nieco nepouziva a je to trochu cenne, ihned to zuzitkuju opaleni obcania.
Po 2: Keby prestala sad pouzivat trolej. siet zanikla by jej tym aj licencia na nu a po jej pripadnom pokuse o obnoveni, by bola potrebna revizia trolej siete. Vsetko stoji nemale peniaze, aj udrziavanie nejazdych trolejbusov, teda ich zakonzervovanie.
Ja som toho nazoru, ze keby sa uz v nasom meste raz prestalo s trolejmi, uz by sa nazad nevratili.
Papyr
K tym zeleznicnym drotom: kdesi okolo Zarnovice sa (asi spisskymi pribuznymi pouceny) Cigan pokusil prestrihnut trolej. Lenze na rozdiel od vychodneho Slovenska, tam bolo v drotoch nie 3000, ale 25000 V a mileho Cigana trafil blesk, az z toho stratil vedomie a spadol na trat. O par minut ho zabil prechadzajuci vlak