Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
nievie niekto dokedy este budu kopat na troskach a kedy uz zacnu stavat a neviete este niekto kedy sa zacne stavat billa na foncorde Dakujem
Reakcia na: Bontón #6973:
Nie tak davno su za nami casy, ked si na internete v ramci bontonu vsetci tykali ?
Konečne niečo z výpravy:-):
L1: 1510, 1506, 1503, 1509
L2+8: 1528, 1529, 034BM
L3+9: 1515, 1519
L6: 1524, 1502, 1516
L7: ZV1518
L20: 955BC
L22: 351BJ, 294BD, 006AG
L25: 244AR, 993BC?
L26: 038BM, 367AJ, 997BS
L34: 028AG, 606BE
L53: 088BK
L54: 632AS
L55: 649BU, 283AT
L56: 027AG, 813AF
L80: 867BA
L90: 033BM
L98: 601AR
Reakcia na: mimi #6990:
radsej to nepozerajte, vyprava tam ten debil primator...
Na TA3 prispevok o Nitrianskej mhd kedze imhd Nitra nema wap forum pisem to sem, Nitrancania nedajte si to ujst.
Reakcia na: Hermiona #6988:
ked nie od marca, tak od aprila, potom od maja, od juna a rok nam hned rychlejsie prejde ked sa budeme takto utesovat, ze L24 znova zavedu ?
Reakcia na: Karosa WRC WRC WRC #6977:
cca od marca by mali obnovit 24ku a cestovne by tiez malo ist nahor.
Reakcia na: Author #6986:
som rad ze sa na to konecne niekto pozrel aj z nadhladu.
Jedinu pripominku mam k prekladu trolejbusov. Dolezitejsi ako preklad 1/2 je preklad 1/6.
Ahojte,
uz dlhsie sledujem diskusiu na tomto webe, prekvapila ma zvycajne slusna uroven, ci aj prispevky priamo kompetentnych. Odvaznu zmenu linkoveho vedenia „velky tresk“som si bol pozriet v zavere minuleho tyzdna v praxi, u vas v meste. Tak berte i moj pohlad skor za pohlad „zvonka“. Vsetko sa snazim chapat v kontexte nulovej dotacie mesta a snahy preprevcu zabezpecit efektivnost fin.prostriedkov. Napriek ostrej kritike mnohych si myslim, ze prepravca ked nemal na vyber (iba trzby) isiel skor spravnym smerom. Takto je logicka snaha zachovania kostry MHD z hladiska kapacity, intervalov i trzieb bez obmedzenia (trolejbusy, 20/22, 34-36) i spolufinancovanych liniek (5x).

Zrusene diametralne linky (napr. 30/33,42,93) sice poskytovali atraktivne priame spojenia roznych casti cez centrum, avsak pri nerovnakych/nenasobnych intervaloch subeh takychto liniek so „zakladnymi linkami“ vytvara neefektivne zhlukovanie vozidiel. Na druhej strane, danou cestujucich je nutny prestup (a najma nelogicka platba) i zhorsenie dopravnej obsluznosti (pesia dochadzka) v oblastiach „dochodcovskych spojov“ (30/31/33,93..). Odklonenie A-bus liniek z nabrezia (zapchy) pravdepodobne zlepsi ich spotrebu, najma ked trolejbusy poskytuju dostatocnu kapacitu a ich naklady na energiu su do znacnej miery fixne (technolog. max, dohodnute max.,spickove max..).

Avsak, dnesnemu systemu chyba zakladna vec: prestupna tarifa!!

A este zopar konkretnosti. Z mojho pohladu je dolezity pekny linkovy interval (delitele 60, napr. intervaly 5; 6; 7,5; 10; 12; 15; 20; 30; 60 min., najma nie ako kedysi 28/56min.) i nasledny interval TB-liniek na nabrezi..to prilaka cestujucich. Pekny je linkovy preklad 20/22+ex23 liniek zo Sasovej, avsak kapacitne problemy ex24+25/90 na Karpatskej sa este zhorsili..taktiez sa mi zdalo, ze solo vozy na 22 pri intervale 18min. (SN) nestacia, co tak interval 15min? U trolejbusov by mozno stalo za pokus pohrad sa s prekladom, v „x“ by napr. interval 12min. mohol pomoct a v SN je neprijemny preklad 1+6, ako aj 40min. diery.

Napriklad, nasledny 10min. SN interval 1+2/8+6 by sa nepodaril? (Nepoznam presne chronometraze, ale pri imaginarnych 4min. vyrovnania+obratu na konecnej) by pri „a“ odchodoch od Zel.stanice :
1..... 00 30
2/8..10 40
6..... 20 50
a z opacnej strany na obrat (vratane 4min vyrovnania u 1 aj 2/8) by bol nasledny int. 10min aj na Stadlerovom nabr. smer Zel.stanica:
1..... 01 31
2/8..11 41
6..... 21 51
hadam lespie ako sucasne 14 44 a 17 47 (6+1)
a vyhnut 40min dieram by sa dalo pravidelnymi prejazdami (3 kola po 50min. a nasledne 1 bezp./prac.prestavka 30min.) 1 + 6 + 2/8 + PP + 1 + 6 + .. takto ide vyhoviet zakonu 121 aj bez dier na prac.prestavku v CP so sucasnym poctom vozov/vodicov.A odchody linky 3/9 a 7 iba vhodne vpasovat..

Co dalej? Ak by bol prestupny tarif, ktoreho naklady nech dofinancuje mesto ( i dalsi zakaznici sa prilakaju) a pekne nasledne intervaly kostry MHD, tak by neboli potrebne velke korekcie novej siete MHD (napr. este linku pre dochodcov Nemocnica FDR - THK -Mladeznicka-Uhlisko – Nam.slobody – oproti linke 80, v podobnom rozsahu) a mozno zvazit tolko ziadanu, napr. iba spickovu 24..
Drzim palce
M
ahoj vsetci.
nevie mi niekto z vas napisat, kedy vratia 24.
dakujem
?
Reakcia na: jnec #6972:
Ahoj Juraj, Kontakt na: snopko@sadbb.sk.
Reakcia na: mirkobb #6969:
v BB som 10.2. - 13.2. Vikend je OK.
Schuhu: Samozrejme, veď z 25/3a odpadli spoje L100...
LUK: Ešte ťa doplním, okrem toho, že sa strieda 756BX(predtým 995BS) s 824BK, tak 694BI sa strieda s 283AT. Dosť ma prekvapilo, že spoje na víkendovej L22, ktoré robili predtým záložáky, robia teraz vozy v rámci prejazdov z L25.
Mimi ďakujem!
Karosa 3x WRC daj si vyhladat prispevky podla autora zadaj meno Snopko a dozvies sa odpoved.
Nevie niekto kedy sa má zdvihnúť cestovné a vrátiť 24 ak sa to má vôbec stať diky.
Tak potom ja nič ja muzikant.kebyze to viem tak nič nepoviem.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.