Reakcia na: Vševedko #6062:
...absolútny súhlas, pochodil som veľa mestských dopráv v Európe, ale ani jedna doprava nefunguje bez dotácií, a dovolím si tvrdiť, že podstatne väčších ako je to na Slovensku, ako príklad podobný BB uvediem podhorské mestečko (pod Alpami) St.Gallen (cca 60 tis.obyvateľov), bol som tam v roku 1999, nevidel som jeden jediný plný autobus, doprava takmer kyvadlová, a to hlavné, dotácie určené len na stratu z prevádzkovania MHD boli na rok 1999 určené sumou 21 slovom dvadsať jeden milión Swiss frankov, k tomu mali samozrejme kapitálové dotácie určené na nákup nových autobusov, ako exkurziu vrelo odporúčam pánovi Králikovi, ktorý zjavne neovláda zákon č.168/1996 resp. vyghlášku č.151/2003 Z.z. , na domácu úlohu doporučujem doštudovať, mestská doprava má slúžiť obyvatelom mesta, a nie ich zdierať z kože...
Inca
500 zamestnancov + 500 manzeliek (manzelov) + 500 deti
cize 1500 ludi do roboty (skoly) a nazad. Povedzme ze by vsetci mali cipovu kartu takze naklady su (11,50+11,50+6,50 Sk) krat 2. Zaokruhlime na 60Sk. Krat 500 = 30000 denne. Krat pocet pracovnych dni do roka povedzme 6 milionov.
Nepocitame do toho rodiny s viacerymi detmi, rodiny zijuce mimo BB, rodiny, ktore musia prestupovat, rodiny, ktorych deti chodia do skoly napriklad v BA, KE, ZA.
Velmi triezvy odhad: 10 milionov Sk do roka, ono to asi bude viac. Ovela viac. Tvoje "ak ho to nic nestoji" je pravdive. Otazka je ci je uvedeny vypadok trzieb zahrnuty v ziadanej dotacii alebo nie.
Ad absurdum: Kazdy obyvatel BB da do roka minimalne 70 Sk aby sa zamestnanci SAD mohli vozit zadarmo.