na diskusiu treba medzi sebou komunikovat a mat chut sa dohodnut. takto hadzu vinu za vzniknutu situaciu na druheho a ludia rozhodnu 1. odvolanie primatora a spol . 2. ignoracia mhd
DzurO, ale choré vzťahy medzi BBDS a mestom, sa majú riešiť odbornou diskusiou a nie zrušením dôležitej linky č. 24. Prečo by na to stále mali doplácať ľudia, ktorý do problémov nedostali ani jednu ani drujú stranu?
problem nie je v prestupovani, ale hlavne v platbe za prestup. Myslim, ze stale sa v BB da dostat vsade s jednym prestupom. Denne vyuzivam MHD v BA, tou MHD by som sa velmi neohanal. Tam su prestupy nevyhnutne, niekedy fakt aj 3-krat.
Tiež by som sa rád dozvedel, prečo v BB nie je linka, ktorá by okruhom pokrývala celé mesto? Mohlo by to ísť takto:
Fončorda, TESCO, Štadlerovo, Námestie Slobody, Partizánska cesta, Sásová, Fončorda. Prečo sú linky rozsekané a rozkúskované a žiadna nie je takáto kostrová? Páni z BBDS, máte v hlavách mozog? Možno áno ale iba jeden rozdelený medzi všetkých. ?
Co stale riesite s platmi vedenia podniku??? Mate aspon pribliznu predstavu, ake su vseobecne platy na riadiacich poziciach? To nemozete porovnavat s platom upratovacky!
Re #5922 F*j-O=: neviem ako to funguje s revizormi na medzimestkych linkach, ale zazil som ceskych revizorov v bystrickom autobuse vo Veseli na Morave (cca pred 4 rokmi). Mozno maju dopravne podniky nejaku dohodu aby mohli vykonavat kontrolu aj pre ine podniky.
Zaujímalo by ma, dokedy nás chce BBDS klamať, že nemá peniaze na linku č. 24. Nie je to absurdné, keď zrušili linku č. 24 a zdvojnásobili linku č. 25? Veď je to to isté ako keby ponechali aj 24-ku aj 25-ku v pôvodnom stave. Akurát že takto nás môžu celkom legálne OKRÁDAŤ na prestupoch. ?
Vcera a dnes som napísala list primátorovi BB a riaditeľovi BBDS ohľadom zrušenia linky č. 24 a vôbec ohľadom celého chaosu ktorý sa nazýva MHD. Kto má záujem vidieť list, nech mi na saba napíše kontakt, odošlem mu ho. Akonáhle mi prídu odpovede, tiež ich na požiadanie poskytnem.
Každopádne Bystričania, podpíšte petíciu proti zrušeniu linky č. 24. Je napríklad aj na zastávke Rudohorská 1. Bojujme za svoje práva a bojujme proti okrádaniu a klamstvu. ?
Pozn. Napr. DPM Žiliny je s. r. o. s jediným spoločníkom - Mestom Žilina a dvoma konateľmi, ktorých menuje mesto. V prípade potreby nespokojní voliči zatlačia na MsÚ a tí v obave o svoje miesta zabezpečia nápravu alebo odvolajú riaditeľa. I keď v Žiline o to asi zďaleka potrebné nie je. Kto skôr by mal mať záujem na zabezpečovaní kvalitnej MHD so všetkými špecifickými aspektami (sociálnymi, regulačnými v oblasti celého mestského dopravného systému, ekológie a pod.), ako samotné mesto?
LUDIA KTORI ROBILI CESTOVNY PORIADOK NAS NUTIA PRESTUPOVAT ASPON JEDEN KRAT.MYSLIM,ZE KOLI TYMTO PRESTUPOM LUDI ESTE VIAC OZOBRACUJU A ONI SI SUCHAJU DLANE!!!
mimi: Gumokol je všeobecne dopravný prostriedok pohybujúci sa na gumených kolesách ? V tomto prípade som mal presnejšie na mysli IGK, teda osobné autá ? Pozri si výkladový slovník na www.dyxoft.cz
Ohladne toho mestského dopravného podniku myslím, že sa mýliš ty. Principiálne platí čo nie je moje tak z toho krv netečie všade na svete Slovensko a Bystricu nevynímajúc.O tom sme sa mohli presvedčiť počas dlhých rokov socializmu.Možno v ďalekej budúcnosti, až sa socialistické myslenie v našich hlavách trochu zmení by to ako výnimka mohlo na krátky nevyhnutný čas fungovať.Spomeň si napríklad na privatizáciu stratových štátnych železníc vo Veľkej Británii a v mnohých iných krajinách sveta. Niet takej kontroly, ktorá by zaistila takú efektívnosť podniku ako keď si sám majiteľ(majitelia) strážia svoje peniaze.Už vidím tú korupciu a hrabanie do vlasného vrecka medzi poslancami a mestskými činovníkmi nasáčkovaných v dozorných radách hzpotetického mestského dopravného podniku.Alebo myslíš, že vedenie takéhoto podniku bude mať nad hlavou svätožiaru a bude robiť všetko pre prospech ľudí, nie pre svoj.
Aká bola či je efektivita mestských podnikov ako boli Mestské práčovne a čistiarne, či Záres, PKO, Investorský útvar mesta, ÚHA pri takejto kontrole ?
Len tak mimochodom. Ludia ktori sa potrebovali dostat o 7 hodine rano z Partizanskej alebo Namestia slobody na Zvolensku vyuzivali jedinu linku ktora tam odtial smerovala a to bola 42. Teraz aby sme bud 10 min slapali pred pamatnik, alebo na uhlisko, proste super.
Aspon mohli 55-tku a 52-jku presmerovat cez Partizansku a Namestie Slobody , ale na to by niekto potreboval mat v hlave miesto pilin rozum...
Subeh liniek trva v MHD cele roky. Ved to je prave to - kym stat (mesto) dava dotacie bez mihnutia oka nie je dovod na optimalizaciu liniek.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petik
Re #5922 F*j-O=: neviem ako to funguje s revizormi na medzimestkych linkach, ale zazil som ceskych revizorov v bystrickom autobuse vo Veseli na Morave (cca pred 4 rokmi). Mozno maju dopravne podniky nejaku dohodu aby mohli vykonavat kontrolu aj pre ine podniky.