to Pit: ked citam tie chyby v cestovnych poriadkoch a vobec ako to cele vyzera fakt sa nad tym da len smiat,bo inak by som sa musel rozplakat nad ludskou blbostou..nechapem ako robia tie poriadky,ked nie su schopni zorganizovat to tak aby tie co 75% trate kopiruju nechodili v 5min. rozpatiach a potom na dalsi treba cakat 20min..a potom su vraj niektore spoje neekonomicke..hlavne,ze sa dostanem z domu rovno do Tesca,pritom od 3ky to bolo 5min.chodzou..nemohla by 9ka stat pri oddeleni s potravinami?
inca
Mas neuplne info:
1. Riaditel sa nevozi na Passate, je vozeny lebo mu zobrali vodicsky preukaz
2. Je minimalne dikutabilne ci si sef firmy ktore neustale narieka ze nema peniaze musi kupit Passat v plnej vybave za vyse miliona
3. Z dialkovych liniek sa vykryvali straty kedysi. Prinajmensom v SAD BB su dialkove linky do Kosic, Levoce a Viedne totalne stratove. Ziskove su medzinarodne linky s vynimkou Viedne
4. Ak da Granustrans cenu 23 Sk a BBDS 22 Sk, pricom BBDS dostane na kazdy prejazdeny kilometer povedzme dalsie 3 Sk od statu tak ti to pripada normalne. Este raz opakujem ze ide o dotovanu primestsku dopravu
5. O platoch som pocul ako sa hovori od dobre informovaneho zdroja. Obavam sa ze mal pravdu.
Ad LUK: Ja viem, ze sukromnik MOZE dostat dotacie. Ale SAD ich dostane vzdy. Granustrans ked som ho uz spomenul dotacie nema.
Ad prezamestnanost: Ja neviem ktoru cinnost robi v BBDS jediny clovek na rozdiel od nejakeho dopravnho podniku ale viem, ze prinajmensom ekonomicky usek je znacne predimenzovany.