Nebudem sa rozpisovať, kto je zodpovedný za súčasný stav MHD,ale je smutné, že takto dopadla. Prečo je tak ťažké ponechať spoje, ktoré boli vždy plne vyťažené? Prečo nenechať prepojenie jedného sídliska s druhým jediným spojom? Načo sú nám dva spoje jedným smerom 20 a22 z Pieninskej, keď na Fončordu alebo do Radvane musím prestupovať?Veď, keď sa budem chcieť dostať do Kauflandu, tak sa tam dostanem. Je to na zaplakanie, že sa spoje orientujú podľa hypermarketov a nie podľa potrieb ľudí, ktorí chodia do práce a musia zarobiť peniaze - aby mohli ísť do tých "výborných" hypermarketov nakúpiť.
Keďže ste nedostali dotácie, musia ľudia prestupovať a tým Vám zaplatiť viac peňazí, čím tie peniaze dostanete, veď do práce sa chodiť musí.
Keďže ste nedostali dotácie, musia ľudia prestupovať a tým Vám zaplatiť viac peňazí, čím tie peniaze dostanete, veď do práce sa chodiť musí.
Snopko
Linka č.32 za 1 až 11.2004:
Spolu prepravených 48 377 osôb z toho 22 202 so zľavou a 1099 zdarma. Celkové km za obdobie : 29 188 km.
To predstavuje odvezenie 1,657 osoby na 1 km.
Linka č.93 za 1 až 11. 2004:
Spolu prepravených 64 387 osôb z toho 21 452 so zľavou a
3475 zdarma. Celkové km za obdobie : 44 736 km.
To predstavuje odvezenie 1,439 osoby na 1 km.
Naozaj chodila stále "plná"!!!