Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Posielam výber z rozpočtu mesta pre rok 2005.
Prvé číslo je rok 2004 druhé rok 2005
Podotýkam, že tzv. príspevok od mesta pre MHD aj v roku 2004 je z dotácie zo štátneho rozpočtu

Príspevky 94 965 17 710

Bežný rozpočet 64 765 16 170
ZARES - príspevok na prevádzku krytej plavárne a plaveckú negramotnosť 3 745 4 500
IÚM - bežný príspevok 50 0
PKO - príspevok na bežné výdavky 4 600 6 100
ÚHA - bežný príspevok 4 300 4 500
ÚHA – príspevok na vytvorenie grafickej časti MIS pre MsÚ 0 870
MHD - bežný príspevok 52 070 0
- príspevok na opravu okien farského kostola 0 200

Kapitálový rozpočet 30 200 1 540
MHD - kapitálový príspevok 29 100 0
ZDTM - príspevok na digitálno-technickú mapu mesta 1 000 1 000
ÚHA - príspevok na nákup rozmnožovacieho stroja 100 100
ÚHA – príspevok na vytvorenie grafickej časti MIS pre MsÚ 0 190
ZARES – príspevok na prečerpávaciu stanicu na krytej plavárni 0 250
Reakcia na: študenti #5668:
Tou nápravou mám rozumieť zrušenie vedúcej úlohy Komunistickej strany v meste ❤
Filozofia sad bb je nasledovna: Získat co najviacej penazi = zabezpecit co najviacej cestujucich - toto je pri zvysovani nemozne. Druhe riesenie je donutit ludi aby co najvicej prestupovali = zvysenie prijmov do pokladne. A presne toto spravili "velky manazery " zo sadky. Vsetky vyhodne spoje porusili a nechali len tie, ktore zabezpecuju zvoz "dobytku" na prestupne zastavky. Nechapem preco vsetky linky z podlavic koncia na mycinskej?
Reakcia na: daisy #5675:
Na www.sadbb.sk je cestovny poriadok uz od 30.12.2004. Takisto na zastavkach bol oznam o premavke 24 31. Myslim ze to nestrhavaju vodici ale my "cestujuci".
no mna by zaujimalo ze kto tak fantasticky vyriesil oboznamenie ludi s novym cestovnym poriadkom. ten co ma platit resp plati od 03/01/2005 bol na zastavkach nalepeny uz od 31/12/2004 bez akehokolvek vysvetlenia a co bolo este zaujimavejsie ze autobusy nechodili ani podla noveho ani podla stareho cestovneho poriadku. az na internete mohol clovek po velkom domyslani si zistit ze chodia spoje obmedzene a tym bolo myslene asi ako cez vikend teda a-cka. dalsia vec je ze dnes je uz spominaneho 03/01/2005 a na internete kde nic tu nic. proste sa nikto neunuval dat sem novy cestovny poriadok takze vsetci maju asi chodit po zastavkach a odpisovat si autobusy alebo co!!!
Dnes rano som bola zaskocena a potom poriadne rozculena, ked sa moj syn, ktory chodi do ZS do Sasovej (specializovana sportova trieda) vratil domov s tym, ze 24 je zrusena. Byvame na Mladeznickej a dnes rano sme bezradne stali na zastavke. Potom trolejbusom na Tajovskeho a potom 25. Ale to uz bolo poriadne po 8.00 hod. Zvolili sme si debilov a pekne sa nam to vratilo. Buduce volby tiez treba zvolit toho ...... Kralika a budeme sa spolocne tesit v ich idiotskych obchodno-zabavnych centrach. A nielen to, najchudobnejsi uz nebude region vychodu. Ale oblast Banskej Bystrice, pretoze pri takych idiotoch sem ziadny investor neprisiel a ani nepride.
"Páni autobu-sari"
Zrušením napr. autobusového spoja č. 24 ste len dokázali, ako Vám skutočne záleží na dobre občanov a súčasne klientov mesta Banská Bystrica. Môžete sa hanbiť. Okrem neľudských cestovných podmienok vo vašich autobusoch (páni neschopní menežéri), primitívnych šoférov (teda väčšiny), ktorý jazdia ako keby vozili dobytok a nie ľudí, ste dosiahli len ešte väčšiu antipatiu ľudí k vášmu podniku, k Vám všetkým a zníženie počtu klientov, ktorí budú chodiť radšej peši alebo spolu pomocou automobilov ako ... Gratulujem. Je mi z Vás na g r c.
Reakcia na: poslanec MsZ #5572:
Ano pan poslanec, suhlasim ale aj tak by ste sa mali podpisat. Logicky sa to da odvodit zo slova POSLANEC. Poslali sme Vas tam my tak by sme chceli vediet vase meno.
S tou 24 to bol omyl. Navrhujem obmedziť všetky trolejbusy o 1 jazdu denne a pustiť 24 aspoň na 2 hodiny ráno a 2 hodiny v popoludňajšícj hodinách. Apelujem na náš magistrát - zobuďte sa!
Reakcia na: poslanec MsZ #5572:
Pán poslanec je odborník! Len trošku opomenul že mesto si má objednať dopravu vo verejnom záujme a potom na ňu aj prispievať: A propo, kto schválil nový cestovný poriadok čo vymyslela neschopná SADKA? Viete pán poslanec? Chcel by som vedieť to meno.
Reakcia na: jaromir #5664:
Základný problém je v tom, že vedenie mesta (primátor a poslanci MsZ) dlhé roky nemajú primeraný záujem na kvalitnom fungovaní jednej z najdôležitejších funkcií mesta, akou MHD bez pochýb v každom normálnom meste je. Ich macošský prístup vyústil do neschválenia dotácie pre MHD na rok 2005 a teda si neobjednalo výkony vo verejnom záujme, teda výkony a tarifné zvýhodňovanie určitých skupín obyvateľstva, ktoré by dopravca bez dotácie z hľadiska svojich obchodných záujmov nevykonal vôbec alebo nevykonal v požadovanom rozsahu pre ich ekonomickú nevýhodnosť. Takže kritika patrí v prvom rade na plecia vedenia mesta, ktoré nepodporuje MHD dlhodobo, napriek tomu, že má súčasne zo zákona vykonávať odborný dozor nad kvalitou a podmienkami vykonávania cestnej dopravy v meste. Mesto malo predovšetkým z vlastnej iniciatívy už pred 10 rokmi vytvoriť mestský dopravný podnik a v čo najväčšej miere podporovať verejnú hromadnú prepravu osôb a nie ponechať nekontrolovateľný nárast automobilovej dopravy, ktorá svojimi výrazne negatívnymi vplyvmi ničí životný priestor mesta - zápchy, vibrácie, hluk, prašnosť, exhaláty, parkovanie na trávnikoch, chodníkoch, ihriskách,...
Na druhej strane dopravca za posledný týždeň opäť porušil veľké množstvo ustanovení zákona o cestnej doprave a dráhach v znení vykonávacích vyhlášok, keď nedostaočným spôsobom ozamoval prevádzkové zmeny na Silvestra, či zmeny od 03.01.2005, množstvo nesprávne umiestnených CP na zastávkach, na ktorých nemajú čo hľadať, chyby v samotných CP z hľadiska zákonných povinností, neuvedenie ich platnosti. Takisto neopodstatnené zrušenie L24 a nahradenie jej niektorých spojov na L25, čo v určitých časových polohách a cez víkend predstavuje zásadne nefektívne hospodárenie s majetkom štátu, keďže prepravné vzťahy v úseku Strieborné nám. - Nám. L. Svobodu sú v týchto obdobiach nižšie, ako u L24.
Sme študenti Gymnázia na Mládežníckej ulici, bývame v Sásovej a veľmi sa nás dotklo zrušenie linky č. 24, jediného spoja zo Sásovej na Mládežnícku! Naši spolužiaci zo Zvolena platia za cestovný lístok od 12 do 15 korún, nás cesta zo Sásovej bude stáť po zdražení cestovného / ak bude stáť lístok 18 Sk / aj s prestupom 36 korún !!! Ako sa máme vôbec dostať do školy? Expresná linka 90 pre nás nie je riešením - nestojí na všetkých zastávkach, nechodí dosť často!!!Žiadame nápravu !
Reakcia na: jaromir #5664:
Ale nechapes ze sadka bbds robi pri podmienkach, ktore jej dal kralik, co moze?
Ako mohli zrušiť autobus č. 24 ? Veď to bol jeden z najviac vyťažených autobusov v dopravnej špičke aj mimo nej. Spájal centrum mesta a dve najväčšie sídliská - Fončordu a Sásovú, pričom v dosahu bola aj Radvaň. Takýto spoj teraz chýba.
24. je v každom prípade veľmi potrebný spoj pre veľký počet občanov. Prosíme ju znovu obnoviť. Ďakujem.
Reakcia na: Majkl #5625:

Myslim, ze obhajujete neobhajitelne.BBDS nerobi nic preto, aby svoju prevadzku zefektivnilo.V podstate vyuziva svoje monopolne postavenie prepravcu na uzemi mesta B.Bystrica.Spocita si svoje aktualne a buduce naklady a z nich si vypocita cenu cestovneho.Ake racionalizacne opatrenia BBDS urobila na zefektivnenie svojej prevadzky? Zvolen napriklad vyuziva na niektorych linkach autobusy na lacnesi bioplyn alebo na zemny plyn a co BBDS?
V jednom s Vami suhlasim. Poslanci i vedenie mesta si myli pojmy s dojmami.Trhove ceny mozu vzniknut len v trhovom prostredi. Kde je vsak trhove prostredie v mestskej hromadnej doprave?A ak neexistuje trh, potom musi nastupit regulacia kompetetntnymi organmi a tie prave teraz flagrantne zlyhali. Dufam len, ze bystricania-volici si to v najblizsich komunalnych volbach uvedomia a sucasnemu kumunistickemu vedeniu mesta to spocitaju.
Vážený mi, TOTO NIE SÚ stránky dopravcu MHD, ale súkromné stránky zopár nadšencov. Láskavo si prečítajte všetky informácie na tejto stránke a potom kritizujte!
Kedy sa zodpovedným pracovníkom uráči zauktualizovať cestovné poriadky na tejto stránke. Koho asi zaujímajú odchody autobusov v roku 2002 alebo 2003. To v BBDS nikto nemyslí??!!! ☠
ale bystricania sa topia vo vlastnej stave, kedze mali 2 sance si zvolit niekoho normalneho a nechceli. Treba povedat ze tu medzi tymi horami v bb ziju hroozne naivni ludia. A to som vravel este za 1 kralika. Len skoda ze v tej vlastnej komunistickej a naivnej stave topite aj zvysok mesta mila banskobystricka volicska zakladna!!! ?
Ako vidieť, tak v SAD-ke ale hlavne v mestskom zastupiteľstve vrátane primátora sedia asi samí dementi. Inak by asi nemohli zrušiť spoj č. 24 a nechať tri spoje 34, 35, a 36 chodiť po rovnakej linke. Asi nepotrebujú aby ľudia cestovali na športové zápasy a na plaváreň zo Sásovej. Ak budú mať zaplatiť okrem vstupného ešte aj lístky za prestupovanie aby sa tam dostali, tak si asi rozmyslia či tam vôbec ísť. A asi ani nepracujú ľudia zo Sásovej na Fončorde a naopak. A vraj podpora pri zamestnávaní sa. Ozvať by sa mali aj podnikatelia z podnikov v meste, pretože ak zrušili nočné spoje môžu svoje podniky zavrieť o 22.00 a ísť spať. Alebo páni poslanci chcú aby ľudia cestovali vlasnými autami pod vplyvom alkoholu a policajti ich mohli skasírovať. Takúto mestskú "otravu" môže vyprodukovať naozaj iba chorý mozog. Vyzývam vodičov aby brali postávajúcich ľudí na zastávkach ak budú mať v aute voľné miesto a obrali SAD-ku o cestujúcich. Ja to určite robiť budem. Česť práci súdruhovia.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.