Ešte raz, lebo to nebolo oddelené
G) Ostatné výdavky
Príspevky 94 965; 17 710
Bežný rozpočet 64 765; 16 170
ZARES - príspevok na prevádzku krytej plavárne a plaveckú negramotnosť 3 745; 4 500
IÚM - bežný príspevok 50; 0
PKO - príspevok na bežné výdavky 4 600; 6 100
ÚHA - bežný príspevok 4 300; 4 500
ÚHA – príspevok na vytvorenie grafickej časti MIS pre MsÚ 0; 870
MHD - bežný príspevok 52 070; 0
- príspevok na opravu okien farského kostola 0; 200
Kapitálový rozpočet 30 200; 1 540
MHD - kapitálový príspevok 29 100; 0
ZDTM - príspevok na digitálno-technickú mapu mesta 1 000; 1 000
ÚHA - príspevok na nákup rozmnožovacieho stroja 100; 100
ÚHA – príspevok na vytvorenie grafickej časti MIS pre MsÚ 0; 190
ZARES – príspevok na prečerpávaciu stanicu na krytej plavárni 0; 250
G) Ostatné výdavky
Príspevky 94 965; 17 710
Bežný rozpočet 64 765; 16 170
ZARES - príspevok na prevádzku krytej plavárne a plaveckú negramotnosť 3 745; 4 500
IÚM - bežný príspevok 50; 0
PKO - príspevok na bežné výdavky 4 600; 6 100
ÚHA - bežný príspevok 4 300; 4 500
ÚHA – príspevok na vytvorenie grafickej časti MIS pre MsÚ 0; 870
MHD - bežný príspevok 52 070; 0
- príspevok na opravu okien farského kostola 0; 200
Kapitálový rozpočet 30 200; 1 540
MHD - kapitálový príspevok 29 100; 0
ZDTM - príspevok na digitálno-technickú mapu mesta 1 000; 1 000
ÚHA - príspevok na nákup rozmnožovacieho stroja 100; 100
ÚHA – príspevok na vytvorenie grafickej časti MIS pre MsÚ 0; 190
ZARES – príspevok na prečerpávaciu stanicu na krytej plavárni 0; 250
jaromir
Myslim, ze obhajujete neobhajitelne.BBDS nerobi nic preto, aby svoju prevadzku zefektivnilo.V podstate vyuziva svoje monopolne postavenie prepravcu na uzemi mesta B.Bystrica.Spocita si svoje aktualne a buduce naklady a z nich si vypocita cenu cestovneho.Ake racionalizacne opatrenia BBDS urobila na zefektivnenie svojej prevadzky? Zvolen napriklad vyuziva na niektorych linkach autobusy na lacnesi bioplyn alebo na zemny plyn a co BBDS?
V jednom s Vami suhlasim. Poslanci i vedenie mesta si myli pojmy s dojmami.Trhove ceny mozu vzniknut len v trhovom prostredi. Kde je vsak trhove prostredie v mestskej hromadnej doprave?A ak neexistuje trh, potom musi nastupit regulacia kompetetntnymi organmi a tie prave teraz flagrantne zlyhali. Dufam len, ze bystricania-volici si to v najblizsich komunalnych volbach uvedomia a sucasnemu kumunistickemu vedeniu mesta to spocitaju.