Čiže skoro pred rokom ohlásené "kľúčové zatraktívnenie a posilnenie verejnej hromadnej dopravy" v časti o posilnení spočívalo v trištvrte roka meškajúcom doplnení L3 o jedno chaotické poradie so zachádzaním cez Tesco bez reálnej úpravy CP vrátane rovnomernosti a pravidelnosti ponuky. No to si niekto dal "sakra veľa roboty" - bravó. Hlavne že oznamy o tom sú po zastávkach aj na Okružnej, Úsvite, či Huštáku atď.
Toto mesto zjavne navždy zostane učebnicovým príkladom, ako sa to nemá robiť. A potom je veľké počudovanie, prečo ubúdajú cestujúci - ale haló, toto sa tu deje vyše 30 rokov.
A to sa nejdem pýtať na avizovanú svetelnú križovatku pod nemocnicou a že kde je ten buspruh od Švermovej (pribudol už? lebo oproti Tajovského zjavne meškal), ktorý bol aj v aktuálnom čísle Radničných novín.
Aspoň že tie buspruhy na Tajovského a smerom od nemocnice boli zriadené, fungujú a ukazujú, ako to tam malo byť už dlhé roky riešené a umožnená plynulejšie jazda vozidiel hromadnej dopravy. Len to sa musela robiť nová nemocnica, aby sa dokázal urobiť dostatočný tlak k realizácii inde bežného opatrenia. Ale za cestujúcich vďaka aj za to.
Keď sa tak vezme, stále je to lepšie ako žiadna posila . Lenže je to také lenivé riešenie, že akurát povpisovali spoje pomedzi existujúce. Čo je nevýhoda Tesca oproti ostatným konečným, že sa tam nemôžu trolejbusy obiehať a ak je treba, tak vodiči musí stiahnuť zberače a zase sa potom natrolejiť, ktovie či to má súvis s týmto výsledkom
Vyzerá ale, že sa tomu venujú, lebo CP platné od 05.05.2025 pre linky 3 a 5 už sú medzi PDF cestovnými. Takže asi to tam začali zametať. Ktovie prečo tie regionálne tam stále sú.
Doména Dopravného podniku mesta Banská Bystrica kedysi patrila k tým lepším, avšak po nájdení tohto klenotu v podobe doposiaľ zverejnených regionálnych liniek (ex 51 - 56) už asi nepatrí...
Neobhajujem toto riešenie, zbytočná komplikácia tarify, ale linka 7 nie je polokružná linka, riadne končí na Internátnej, tak tam to nemá prečo byť tak ako u 8.
je to pri spojoch v trase mesto-Foncorda a vzhladom na aktualnu tarifnu politiku v tomto smere tieto zastavky sluzia iba pre docestovanie na sidlisko.... Pokial chcete cestovat do mesta, musite sa prepnut na opacny smer linky. Pokial by ste sa chceli vozit dookola, co samozrejme mozete, ale musite si kupit novy cestovny listok...
652CI stále stojí vo Zvolene, takže majú ešte jeden potenciálne pojazdný vrak k dispozícii Ale teraz sa uvoľnia nejaké z TB liniek, takže si myslím, že nehrozí. Vie niekto, čo sa vodičovi stalo ? Mikrospánok?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
PIT
Toto mesto zjavne navždy zostane učebnicovým príkladom, ako sa to nemá robiť. A potom je veľké počudovanie, prečo ubúdajú cestujúci - ale haló, toto sa tu deje vyše 30 rokov.
A to sa nejdem pýtať na avizovanú svetelnú križovatku pod nemocnicou a že kde je ten buspruh od Švermovej (pribudol už? lebo oproti Tajovského zjavne meškal), ktorý bol aj v aktuálnom čísle Radničných novín.
Aspoň že tie buspruhy na Tajovského a smerom od nemocnice boli zriadené, fungujú a ukazujú, ako to tam malo byť už dlhé roky riešené a umožnená plynulejšie jazda vozidiel hromadnej dopravy. Len to sa musela robiť nová nemocnica, aby sa dokázal urobiť dostatočný tlak k realizácii inde bežného opatrenia. Ale za cestujúcich vďaka aj za to.