Na tri kilometre cesty čakajú roky, jeden z najdôležitejších projektov sa približuje k výstavbe
https://mybystrica.sme.sk/c/23283767/trojkilometrovy-usek-r1-sprevadzany-problemovym-tendrom-by-mali-este-na-jar-zacat-stavat.html?ref=mnt
https://mybystrica.sme.sk/c/23283767/trojkilometrovy-usek-r1-sprevadzany-problemovym-tendrom-by-mali-este-na-jar-zacat-stavat.html?ref=mnt
asi sa pustím do ich hľadania
810zssk
Pokladne - súhlasím s tebou, pozeral som aj to inštruktážne video pre vodičov, vôbec sa nedivím že v tom majú chaos. Hlúpo nadizajnovaný tarifný systém, neintuitívne UX pokladne, a ktomu mizerné školenie cez video ktoré viac-menej predpokladá že už všetko vieš a nevysvetľuje niektoré úplne základné veci. No ako to asi mohlo dopadnúť?
Komunikáciu ani nemá zmysel komentovať, ja som si pozeral ich FB, tam fungovali spôsobom že ak niekomu odpísali, tak spravidla na niečo úplne iné ako sa ten človek pýtal, a po tom prúseri 1.2. namiesto nejakej krízovej komunikácie a snahy zachrániť to zaliezli pod zem a okrem jednej, dvoch odpovedí za deň sa tvária že neexistujú. Jaj pardón, aby som im nekrivdil, ešte pridali tú excelovskú kalkulačku nepoužiteľnú na mobile