Reply on: Zdeněk #55725:
Tak mne by stačili CP zo Žiliny
aktuálne nie som doma tak ešte ich nemôžem poslať ale do konca mesiaca by už mali byť zaslané.
aktuálne nie som doma tak ešte ich nemôžem poslať ale do konca mesiaca by už mali byť zaslané.
můžeme se domluvit na zaslání? Případně co za to můžu poslat já?
asi sa pustím do ich hľadania
Ale áno, keby išli napr. do Telmaxu, alebo Thalesu tak si mohli ušetriť prúser.
810zssk
Pokladne - súhlasím s tebou, pozeral som aj to inštruktážne video pre vodičov, vôbec sa nedivím že v tom majú chaos. Hlúpo nadizajnovaný tarifný systém, neintuitívne UX pokladne, a ktomu mizerné školenie cez video ktoré viac-menej predpokladá že už všetko vieš a nevysvetľuje niektoré úplne základné veci. No ako to asi mohlo dopadnúť?
Komunikáciu ani nemá zmysel komentovať, ja som si pozeral ich FB, tam fungovali spôsobom že ak niekomu odpísali, tak spravidla na niečo úplne iné ako sa ten človek pýtal, a po tom prúseri 1.2. namiesto nejakej krízovej komunikácie a snahy zachrániť to zaliezli pod zem a okrem jednej, dvoch odpovedí za deň sa tvária že neexistujú. Jaj pardón, aby som im nekrivdil, ešte pridali tú excelovskú kalkulačku nepoužiteľnú na mobile