Prichodom tych 2 dverovych srotov citelisov zo zvolena definitivne skoncila era legendarnych autobusov karosa v mhd bb ? Tie jazdiace sroty citelis hrkotaju ako detske hrkalky a komfort neni ziadny , skoda ze sad zv na mhd nezaobstaral iveco crosway ,
BB-Schuhu
Ak by sa obe stavby časovo skoordinovali, nebol by vznikol problém, ktorý spočíva v tom, že súčasná zastávka Tajovského, park v pôvodnej polohe nebola oficiálne zrušená ani premiestnená, no nachádza sa už v "stavebnej zóne" za svetelnou signalizáciou. Táto skutočnosť má za dôsledok, že vodiči linky č. 34 vykladajú cestujúcich na výstup ešte pred zastávkou počas čakania na zelenú. Bol som veľakrát svedkom, že vodič už potom na stále oficiálnej zastávke nezastal, napriek tomu, že tam čakali cestujúci na spoj linky č. 34. Toto sa opakuje denno-denne posledné 4 týždne.
Kto urobil chybu? Cestujúci? Vodič? Cestujúci čakal na riadne určenom mieste, keďže táto zastávka nebola zrušená ani premiestnená. Zase z pohľadu vodiča, ak by na zastávke zastal, dostal by sa do červenej (avšak už za svetelnú signalizáciu) a musel čakať znova na uvoľnenie cesty. Ten problém nemusel vôbec nastať, ak by sa stihla sprevádzkovať nová poloha zastávky ešte do začiatku augusta.
Oproti tomu, bolo však ohlásené premiestnenie zastávky Tajovského, park (smer Podlavice). A to aj napriek tomu, že tam žiadne stavebné práce neprebiehajú ani o žiadnych neviem. Dokonca zo stabilného označníka boli demontované vývesky s CP a premiestnené na dočasný označník, ktorý je umiestnený hneď vedľa toho riadneho. Aký to malo zmysel? Napadla mi však myšlienka a mám podozrenie, či túto výluku niekto pekne "nedomotal" a nemalo sa jednať o premiestnenie zastávky v opačnom smere. Sledujeme tak situáciu, že výluka je tam kde by nemala byť, ale nie je tam, kde by byť mala. Mačkopes ako v Kocúrkove..