Vlaky na trase Hronská Dúbrava - Banská Štiavnica a späť by mali po novom premávať len počas víkendov, sviatkov a prázdnin ... https://streamable.com/asjoc0
Namiesto toho, aby to od septembra bolo zladené na súhrnný inerval 15/30/30-60, tu máme spoje vyškrtanú 21, ale naďalej aj menej než 10 min rozostupy a potom 50 min nič... "krása" je od 10-tej do 12-tej hodiny. Naopak, od 19-tej do 23-tej je v "x" horší zmätok ako v "a", a to pri tom istom počte spojov.
Zmena v cestovnom poriadku
SAD upozorňuje na zmenu cestovného poriadku platného od 2.júla, ktorá sa týka odchodu autobusu v sobotu a v nedeľu ráno z Balážov o 7,15 hod., z Priechodu o 7,25 hod. a zo Seliec - štadión o 7,33 hod.
Zmena cestovného poriadku platného od 2.júla sa týka odchodu autobusu v sobotu a v nedeľu ráno. Nový odchod autobusu je posunutý o 10 minút skôr a to nasledovne:
to je nič, najlepšia perla je, že Námestie slobody len vyasfaltujú Smädovci a zastávkové niky nedostanú betónový povrch...vivat dunajské vlny. A ešte aj tiet otrasné železné stĺpiky sa prestriekajú a osadia znova na stred...katastrofa!
Zdá sa, že začali prípravné práce na stavbe okružnej križovatky pri mestskom parku - legendárny domček pri križovatke je dnes už minulosťou.
Inak neviem čo bráni opätovnému spusteniu zastávok na Lazovnej a Severnej ul., keď všetky stavebné práce boli pred viac ako týždňom ukončené. Zvláštna situácia je na Severnej (smer Komenského), kde ostal aj po dokončení zastávkovej niky označník naďalej v dočasnej polohe mimo niky. Niektorí vodiči zastavujú pri označníku, niektorí už v opravenej nike - cestujúci si teda môže vybrať, kde sa rozhodne čakať na svoj spoj a potom naháňať autobus.
Ako vidím, v predvolebnom boji už Lunter používa, že ako "parádne" urobili Sládkovičku - no ten ehm. cyklopruh nie je stále v súlade s legislatívou vyznačený; a mňa sklamalo, že v strede nie je dvojitá čiara - to sa zase ušetrilo na jednom páse...úzke jazdné pruhy, trolejbus do vozovne z neho vždy pretŕča. Za mňa povrch fajn, ale značenie úplne zle. A tie parkovacie miesta pre lunerove firmy pred križovatkou už nepotrebujú asi ani komentár - toto ODI odsúhlasil? Hlavne že na kruháči pri OÚ musia autá do Radvane do ľavého pruhu (trolejbusy, samozrejme kvôli vedeniu, porušujú vodorovné značenie). Kocúrkovo.
To sme tu riešili už pred rokmi, bude ti vysvetlené ako EmTrest vedecky kombinuje dáta z jednotlivých jázd a podľa tvojej nasledujúcej nástupnej zastávky zistí kde si predtým vystúpil. Že je to nepresné a zároveň nezohľadňuje papierové lístky lebo tie nespáruješ nijak, to už je jedno. Nikto nebude v MHD Banská Bystrica zavádzať 21. storočie!
Pozri bod 6.1. (alebo ak to chceš jednoduchšie, bod 3.5.) v oboch zmluvách. Preukázaná strata sa znižuje o tržby z cestovného. Ak by sa teda kvôli zlej deľbe tržieb prelialo napr. 100 tisíc eur z DPMBB do SAD ZV tak:
a) SAD ZV vyberie o 100 tisíc viac na tržbách, ale dostane o 100 tisíc menej od mesta. Výsledok nula.
b) DPMBB vyberie o 100 tisíc menej na tržbách, ale dostane o 100 tisíc viac od mesta. Výsledok nula.
c) Mesto pošle 100 tisíc DPMBB namiesto toho aby ich poslalo SAD ZV. Výsledok nula.
Všetky subjekty by na tom boli rovnako ako pri dnešnom superpresnom delení tržieb.
kvorka