Už sa nastupuje - do tých prímestských Citelisov čo majú len 2 dvere... ale ešte väčší gól je DPMBB, ktorý v trolíkoch mal "pípače" aj pri ďalších dverách "na parádu" - teda vyhodené peňeži.
Vraj sa bude v MHD v BB nastupovať všetkými dverami - aha, vlastne to je len prázdny verejný sľub jedného pána z decembra 2005 a skončil ako všetky sľuby, kým peňazí mu ide násobne viac.
Zatiaľ nemuseli, lebo ujo nátierka kapituloval a radšej uznal sám, že to preplatí kraj. A termín "dohodli" nepoužívaj, žiadna dohoda nie je. Obce jednoducho majú nárok aby im kraj zabezpečil obslužnosti a to sa len premietlo do výsledku. Stále je tu spor kraj a dopravca. Len už v inom svetle. A Continental má draxter načo čítať a citovať zmluvu? Ak ju máš, čítaj. Mal pravdu, Holt ja som to nečakal, že to tak bude a neveril som draxterovi že to takto dopadne.
Jemný rozdiel je, že obce nikoho nežalujú, keďže sa s krajom dohodli.
A áno, dopravca je kvôli vydaným licenciám naďalej povinný jazdiť, pokým mu nie je schválená zmena CP. Ak čítaš zmluvu inak ako ja, odcituj prosím konečne formuláciu, z ktorej ti vyplýva opak, a následne sa môžeme porozprávať o tom, akým právom zmluva okliešťuje povinnosť v rozpore s nadradenou úpravou (t.j. 56/2012).
Ja som to pôvodne chápal tak, že obracanie sa na Pelleho je v rovine "máme núdzovú situáciu, nech štát pomôže" (napr. zorganizovaním náhradnej dopravy - vedel by som si predstaviť napr. využitie kapacít ZSSK). Idea že to bude Pelle riešiť z pozície minoritného akcionára je samozrejme absurdná.
Ja za najväčší fail tejto kauzy považujem výzvu Jamkolícemu.
Oprav ma ak sa mýlim, ale jeho rola je vedúci štatutára akcionára menšinového akcionára SAD ZV. Oficiálne je pozične príliš vysoko a má príliš malú moc, aby niečo spravil. Samozrejme, jeho osobné kontakty s ostatnými akcionármi SAD ZV sú na inej úrovni. Ale ak by na túto hru pristúpil, priznal by inštitút "našich ľudí". Smutné je, že demokratická opozícia, ktorá proti tomuto inštitútu oficiálne v kampani bojuje, sa zrazu neštíti "našich ľudí" legalizovať.
To len dotvára obraz, na akej suterénnej úrovni je znalosť v legislatíve v oblasti autobusovej dopravy, resp. dopravy ako takej. Smutné je, že aj médiá stále hovoria, že dodatok bol v rozpore zo zákonom. Dodatok bol ale v krásnom súlade so zákonom, jeho obsah nebol.
Mimochodom, na základe čoho si idú obce objednávať prímestskú dopravu?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kvorka