Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: ellin #54448:
Nie.
Skôr ako bude postavená cesta do Skubína (v pláne je nakreslená hádam už v územnom pláne z 1976) si nemyslím, že by sa v tej lokalite niečo menilo.
Nie. Podľa územného plánu je najbližšia nová zastávka v lokalite Stráň pri súčasnej križovatke poľných ciest ohraničujúcich záhradkársku osadu.
Zelená a Tichá ulica sú v drvivej väčšine všetky domy v pešej vzdialenosti do 500 m od zastávky Internátna, otočka a kade by asi tak vozidlá premávali, zastavovali, otáčali/mali konečnú zastávku...

Reakcia na #54451 od pumaa11:
Zastávka Wolkerova bola v smere Úsvit situovaná len v jazdnom pruhu v mieste protiľahlom k existujúcej zastávke a bola obsluhovaná v režime "na znamenie" len minibusmi doplnkovými "dôchodcovskými" linkami 101, 102, 105 k zabezpečeniu obslužnosti priľahlého domova dôchodcov. Po zrušení ich prevádzky zanikla aj zastávka v tomto smere.
Systematická obslužnosť, ktorú zabezpečovali predovšetkým linky 101 a 102 samozrejme chýba a dotknuté lokality nikdy nemali tak dobré spojenie, ako v čase ich premávania alebo o spojenie prišli úplne.

Zastávka Švermova, ESC v smere do centra by samozrejme bola veľmi vhodná, čo potvrdila aj veľká úspešnosť súčasnej zastávky v opačnom smere, o ktorej niektorí "experti" tvrdili, že je zbytočná, kým dopredu jasný fakt o jednej z najvyťaženejších zastávok realita samozrejme potvrdila. Problémom však je, že na frekventovanej komunikácii nie je dostatočný priestor na to, aby bolo možné na nej túto zastávku umiestniť, keďže sa tam nachádzajú tri križovatky a priechod pre chodcov. Realizovať by ju bolo možné v prípade zrušenia križovatky s odbočkou k okresnému úradu s jeho napojením z opačnej strany z Jilemnického ulice, ale či to v meste, kde verejná hromadná doprava je úplne na konci záujmu, je reálne...
Namiesto parciálnych trolejbusov mohli radšej nakúpiť kĺby ktoré by aspoň premávali a nestáli vo vozovni a čakali len na SNP . A #3203 ešte ani nevišiel z vozovne.😀
Dobrý deň, ja by som mal dve otázky:
1. Nikdy sa neuvažovalo (a nikomu nechýbajú 🤔 🤔 🤔 ) o zavedení zastávok Wolkerova a Švermova ESC v smere do centra? Medzi zastávkou Usvit a Štadlerovo nábrežie je dosť veľká medzera.

2. Prečo v popoludňajšej špičke niesu nasadzované kĺbové trolejbusy na linkách 6 a 8? Krátke chodia preplnené a po 16tej stretávam jeden kĺbový, ako smeruje do vozovne 😞 😞 Viem, že kĺbakov je málo, SOR je len v počte kusov 3, ak sa nemýlim. A to je ďalšia podotázka na zamyslenie. Nie je kĺbových trolejbusov v Banskej Bystrici málo ?
Reakcia na: ellin #54448:
Tam by aj mohli dat zastavku. A mohli by aj L7 dať tam keď mame dva baterkace (teda tri, ale s tym tretim zatiaľ nic)
Dobrý den, moja otázka je na MHD v BB. Uvažuje sa s predlžením linky č.26, od Internátnej cez Zelenú ulicu smerom na novú štvrť - Na Stráni ? Ak áno, asi v akom časovom horizonte? Je v rámci tejto linky plánovaná aj zastávka na Zelenej ulici? Nakoľko na Zelenej a Tichej ulici žije prevažna časť dôchodcov a aj školopovinných detí a táto zastávka by bola velmi vhodná. Dakujem za odpoved.
Reakcia na: Timmy #54446:
určite, len potenciál celodenne skôr vidím do centra a na stanicu, než na Fončordu a do Nemocnice, kde ide priamo pár vybraných spojov linky ex55
Reakcia na: kvorka #54445:
To aj L3 môžu predĺžiť do Rakytoviec alebo Krematoria
Reakcia na: LUK #54444:
Ahoj, chcem sa ťa spýtať, keďže tá tu považujem za špičku diskutérov, že načo je Bystrici 2 ks parcialov #3201 a #3202, keď napríklad tento mesiac som pozrel ich nasadenie až 2x (a aj to tuším záloha). Veď to také plytvanie že až... Jeden by čakal že sa predĺži linka 2 do Rakytovce/Badina a tam sa nasadia, alebo že konečne sa do Iliaša niečo urobí miesto tej 22 krútiaceho sa ako voda v hajzli, ale za tie roky nič a vozy len postávajú bez využitia. Nerátam nezmyslu ako doprava na SNP a pod, čo bolo riešenie ako na Ukrajine, kde CP tiež netreba.
Reakcia na: neoBB #54442:
1. dôvod - vozebné rameno ZV-ZA, tam to akosi bez diesela nejde
2. vozebné rameno BA-BB - tam tiež nie vždy vyjde rušnovodičovi výkon a musia sa vo Zvolene meniť. Možno sa menia aj s lokomotívou...
Reakcia na: neoBB #54442:
Že by nedostatok elektrických z dôvodu dlhodobo zníženej požiarnej odolnosti nosného radu elektrických striedavých lokomotív ZSSK?
Off topic: viete mi prosím povedať aký je dôvod na nasadzovanie dieselových rušňov na trati zv-bb na rýchlikovych spojoch?
Dnes 21.10.2019
Ďakujem
31.10.2019 bude ukončená prevádzka DK na Sídlisku pri SLSP: http://www.imagebam.com/image/056a451321147393
A prečo je na lístku Zamestnanec PZ ? 😁
Reakcia na: PeterBB #54437:
To nie sú zamestnanci policajného zboru ale normálni zamestnanci SAD ZV 😃
Zamestnanci PZ (policajného zboru) majú cestovné v prímestskej doprave za symbolický peniaz, napr. úsek BB AS - Dolný Harmanec, Kohút (16 km) ich vyjde len 4 centy (0,04 eur).
Prešovský, Košický a Nitranský kraj už zverejnili konečný návrh GVD na rok 2020. Bystrický kraj nič?
Reakcia na: 810zssk #54433:
to by bol Internetless kútik 😛
V rámci Európskeho týždňa mobility premáva cyklobus počas víkendu 21.9.2019 a 22.9.2019 bezplatne:
https://www.sadzv.sk/zmeny-cestovnych-poriadkov/cyklobus-zadarmo

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.