ak si to čítal, tak vidíš, že trolejbusové linky budú mať interval 12 min, a linka C dokonca 9 min v špičke (ale 13 min stále lepšie než 30min a 60min, všakže)
víkend bude 15 min alebo 20min. Proste neskutočné z pohľadu BB ?
u 34-36 by šlo len o predĺženie linky
určite však žiadne 21+22 rozbíjanie NIE
a nahrádzanie trolejbusu autobusom? Tak to je už mimo môjho chápania asi ?
Ohľadom tej L97 nemyslím že by sa nejako zvýšila využiteľnosť, L21+22 by podla mňa bolo zbytočné keď zoberiem do úvahy linky 20, 29 a 28, ale L34 by naozaj mohla chodiť k dočasnej AS, je to dobrý nápad, tým by sa priamo spojila AS so školami a podlavicami, L8 myslím že nie aj keď je pravda že fončorda priame spojenie nemá, bolo by dobré vytvoriť dočasnú linku v trase mládežnícka - okružná - úsvit - národná - belušova - AS
Myslel som či by momentálne, pokial je v prevádzke dočastná autobusová stanica nebolo lepšie viest aspon nejakú linku cez belušovu ulicu,,L97 by mohla byt aspon trošku využitá ak by chodila okolo as, koli týmto chladným dnom,,navyše podla máp by bola táto zachádzka len o 600m dlhšia,,
Ale inak aj L34 a jedna z dvojice21+22 by mohla chodit po tejto trase.
Dokonca by sa mi páčilo aj to, ak by L8 bola dočastne nahradená autobusmi a z námestia slobody by jazdila okolo dočasky a zastavovala by aj na Belušovej z vynechaním Štefánikového nábrežia.?
váš názor?
Este by k tomu bolo treba prizvukovat, ze nejde o ziadne porovnavanie s velkymi mestami. Jihlava je o tretinu mensia ako Bystrica. Ma 50 tisic obyvatelov.
97 ani tak nie, tam by sa zišli skôr linky ako 21+22 či 34. alebo aj teda všetky autobusove linky ak by sme šli podla logiky aby to behalo čo najmenej pod dratmi, ale kedže tu ide o každy ušetrený kilometer tak skôr tie čo som menoval ja by boli užitočnejšie. to je tiež na debatu.
čo by sa ale s linkou 97 malo konečne spraviť:
1.1.) zjednotiť jej konečné zastavky a už sa konečne rozhodnuť či bude chodiť k ORANGE alebo na ŽST.
1.2.) mala by chodiť cez mládežnícku, tak ako kedysi 101, ktorá by týmto získala priame spojenie napríklad s Námestím Slobody, či žel. stanicou (pri takychto komplexnejšich riešeniach, ktore by sa ale potom netykali len L97 si ju viem predstavit aj okolo autobusky). Moskovská a Kyjevské námestie predsa len spojenie s centrom mesta už majú, a ovela kvalitnejšie ako nejaku L97 ktora tam len zavadzia, a aj tu sa potom dostavame k premavaniu "pod dratmi".
2.) iny variant je viesť ju iba v úseku pršianska terasa - sládkovičova s kvalitnym intervalom, kde by bol garantovany prestup na trolejbusove linky - /je predsa hanba aby časť mesta kde je na trvaly pobyt zapisanych už vyše 1600 ľudí (vraj, neviem to potvrdiť - zda sa mi to vela) mala cez vikendy autobus 3x denne, a cez prac. dni to neni tiež slava/
a ešte k tvojej otazke, s tymito riešeniami, áno som za to aby chodila aspoň raz za hodinu, a verim že by si našla cielovu skupinu, ale v súčasnom vedeni ta linka nema absolutny zmysel a utapaju sa v nej peniaze (viď tá súčasna vytaženosť).
Čaute,,mám na vás jednu otázočku,,Boli by ste za ak by linka 97 jazdila aspon raz za hodinu a po trase okolo dočastnej autobusovej stanici a Belušovej ulici?
Do PP Majer-Šalková po postavení výrobných hál pre viac ako 1200 ľudí bude potrebné zaviesť určite nové linky, resp. preorganizovať existujúcu a posilniť spoje. Neviem si predstaviť, že všetkých 1200 zamestnancov bude jazdiť autami, s tým súvisiace parkovacie miesta a pod.
Turistický autobus na Kráľovu studňu aj v roku 2016.
Premávka autobusu sa predpokladá v období od 30.4.2016 do 30.10.2016, navyše v mesiacoch júl a august pôjde aj skorý ranný autobus na Panskú kolibu. Cestovný poriadok ostáva z minulého roka - teda 6:30 na Panskú kolibu, 8:30 na Kráľovu studňu a 17:00 naspäť z Kráľovej studne do Banskej Bystrice.
Viac info tu: http://www.kralovastudna.com/sk/sk/sluzby/akcie/autobus
Ten stav je ukazkou nie lajdactva, ale uplnej absencie mozgovej kory. Lebo keby sa ten clovek co to robi aspon trosicku zamyslel nad tym co robi, tak mu napadne ze ak robi linku v polhodinovom intervale zo zastavky kam kazdu polhodinu pride nosna linka, tak to asi ma zmysel nadviazat. Ak uz nie ako pripoj, tak aspon tak aby cas odchodu sedel k casu prichodu. To nie je tazka robota, to nie je nieco hrozne narocne na vymyslenie, to je len vec pozadujuca sa zamysliet.
a zabudli pán vicebača dodať, že bude premávať pravidelne, v okrúhlych časoch, bez ohľadu na príchody MHD presne tak, ako to genitálne navrhli predošlý víkend. Ale hlavne že si odškrtneme- zaviedli sme. To je zmena v Banskej Bystrici, čo? Normálne sa už môžme len smiať na takýchto pseudoodborníkoch a na bábkovom vedení tohto mesta.
Re psie záprahy:
"Našli sme inú alternatívu, zabezpečili kyvadlovú dopravu, ktorá už prešla testom minulý víkend počas veľkého snowboardového podujatia organizovaného práve v stredisku Šachtičky," povedal Martin Turčan, 2. viceprimátor Banskej Bystrice. Kyvadlová doprava bude počas víkendu od 9.30 h premávať v pravidelných polhodinových intervaloch z veľkého parkoviska na Pieninskej ulici na sídlisku Sásová.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Agent007