Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Máme za sebou vydarený železničiarsky víkend v Slovenskom raji, reportáž nájdete tu: http://www.zeleznicne.info/view.php?nazevclanku=pod-kralovou-holou-opat-isiel-parny-vlak&cisloclanku=2014080001

A vzápätí je tu pozvánka na ďalšiu akciu v Slovenskom raji, tentoraz z Prievidze. http://www.464001.sk/10-akcie/17-viacdenny-vylet-zamracenou-do-raja
Od 11.8.2014 do 25.8.2014 má prebehnúť rekonštrukcia Tatranskej ul. od vchodu č. 18 až po križovatku s Rudohorskou. Práce budú rozdelené na dve etapy. Súčasťou rekonštrukcie budú odstránené perforované betónové bloky slúžiace na parkovanie. Počas prác má byť aj obmedzená MHD (zatiaľ nevedno ako).
http://www.bystricoviny.sk/spravy/video-foto-cestu-na-tatranskej-caka-rozsiahla-rekonstrukcia/
Osobne sa tomu teším. Autobusy, ktoré majú širší záber ako osobný automobil, museli ľavými kolesami prechádzať práve cez tie jamy, ktoré sú tam v súvislosti so spomínanými betónmi. Práve tie sa majú nahradiť novým asfaltovým kobercom. Tak dúfajme, že práce budú kvalitne vykonané. Aj keď je jasné, že dlhodobo zlú situáciu na Tatranskej by definitívne dokázala vyriešiť iba nová cesta poza Tatranskú.
R Horehronec v sobotu 9.8.2014 mimoriadne zastaví na zastávke Telgárt penzión (16:22).
Reakcia na: brefos #50474:
k podbrezovskej nehode aj tu:

http://www.joj.sk/noviny-o-12-00/noviny-o-12-00-archiv/2014-07-31-noviny-o-12-00.html
(čas 8:28-9:41)

Jednalo sa o SOR C 9,5 KA-842AO dopravcu NDS (Hríbika) na novovzniknutej linke 608506 (predtým linka 601507) na trase Revúca-Banská Bystrica s odchodom z Podbrezovej 7:30 v kritickom cestnom úseku.
Reakcia na: brefos #50473:
Kilometre sa na zeleznici pridavat budu, hoci z toho co zatial unika von to vyzera na ich neprilis dobre vyuzitie. Ale ked si predstavim aky narast vykonov mohol byt za tie peniaze co bude stat bezplatna preprava....

Ad. ZV-Sahy, podla mna skor len ZV-Krupina.. kazdopadne zmysel by to malo az pri nejakom normalnom intervale vlakov, nie ta parodia co dnes funguje napr. do Stiavnice ci na trase Cata-Sahy. Kazdopadne hlavni kandidati na obnovu osobnej dopravy su na vychodnom Slovensku (Plavec, Kapusany, Vranov-Trebisov + oba tamojsie priechody do Polska). Ale to su len fantazie, obnova osobnej dopravy imho tak skoro nehrozi na ziadnej trati v SR. Maximalne tak po dvoch paroch studentskych vlakov v kladivka na nekolko velmi malo tratiach.
Reakcia na: BB-Schuhu #50470:
Hlavne ak bude nápor cestujúcich, či vôbec budú mať dosť vagónov, však aj na trati 150 osobáky ZV-LV vagóny otras, majú vôbec niečo v zálohe? Toto bude teda celé vypadať. Hlavne že rušia spoje ako aj ten 13:53 ZV-LV, ozaj ho mohli ponechať a nie vymýšľať blbosti a aj rovno zaviesť osobnú dopravu ZV-Šahy a hotovo. ?
Reakcia na: BB-Schuhu #50470:
"spoločným záujmom štátu, samosprávy a dopravcov by mal byť presun cestujúcich z áut do verejnej hromadnej dopravy a nie z jedného typu hromadnej dopravy do druhého,"

Preco potom propaguju (svoju) autobusovu dopravu aj ako alternativu k vlaku?
Reakcia na: BB-Schuhu #50470:
No a nakoniec, aby mohli byt nejake IDS na Slovensku, tak aj MHD zadarmo ?
Vyhlásenie Zväzu autobusovej dopravy
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=9478&secid=5

Nuž ostáva len súhlasiť s týmto. Návrh cestovania zadarmo pre dôchodcov a študentov na železnici považujem stále za politické, neodborné a diskriminačné (najmä voči ľuďom z regiónov bez železničnej dopravy, ale aj voči subjektom prevádzkujúcim autobusovú dopravu, ktorým sa takto zmenia za chodu pravidlá hry a viacerých dopravcov by takéto opatrenie položilo). Keď už, tak rovnaký meter na všetkých. Keď podporovať verejnú dopravu, tak rozhodne nie takto, ale radšej naliatím peňazí do zlepšenia dopravnej obslužnosti.
caute
chcem sa spytat ci mi neviete poradit nejaku mapu kde bz som nasiel zeleznicne siete v taliansku.
dnes po potulkach po talianskom mestecku ORTONA som si vsimol ze vedla stanice je byvala asi stanica a vedla hlavnej trate a portalov tunela sa nachadza jednokolajny neelektrifikovany tunel ktory sa mierne toci do lava...
Neviete mi pls napisat nieco o tejto trati kam vedie tunel od kedy sa nepouziva a pod.
Dakujem
Reakcia na: kvorka #50465:
priamo na svojej webstránke v aktualitách. No 2 minúty po napísaní môjho príspevku to SAD-ka stiahla (aj keď je jasné, že s mojím príspevkom to nesúviselo) ?
Reakcia na: BB-Schuhu #50463:
kde to zverejnila SAD PP?
Kraj vyhral súdny spor o kruhový objazd
http://bystrica.sme.sk/c/7304547/kraj-vyhral-sudny-spor-o-kruhovy-objazd.html
„Krajský súd sa stotožnil s názorom okresného súdu, že išlo o vyvolanú investíciu, ktorú v zmysle cestného zákona hradí investor, nakoľko došlo k zrušeniu pôvodnej cesty,“ uviedla hovorkyňa súdu Nina Spurná.
Ako je to s komečným využívaním vozidiel obstaraných z EÚ fondov? Ako dlho sa nesmú lepiť na vozy reklamy? Naše Citelisy z roku 2009 budú mať na jeseň už 5 rokov a zatiaľ sa na žiadnom voze nikdy externá reklama neobjavila. Pýtam sa preto, lebo v piatok som bol v Prievidzi a prekvapil ma Citelis s CVR. Pritom ich vozy sú približne rovnako staré ako tie naše.

Pridám aj stručné info z iných regiónov (len pre zaujímavosť, kto nesleduje). Včera mal nehodu Citelis 12M PAL pri Sebedíne (zišiel z cesty, našťastie sa neprevrátil, takže malo by to ísť opraviť). SAD Poprad dnes zverjenila ponuku na odpredaj všetkých svojich vozidiel, čo môže súvisieť s koncom tejto spoločnosti.
V Bystrici pribudnú štyri moderné trolejbusy
http://bystrica.sme.sk/c/7306035/v-bystrici-pribudnu-styri-moderne-trolejbusy.html

Konečne dobrá správa! Tie trolejbusy sú na linku č. 1 potrebné ako soľ. Po ich zaradení bude turnusová potreba 23 vozov plne vykrytá novými vozmi a staré trolejbusy zostanú len na rezerve.

Viem, že všetko je ešte predčasné, ale dovolím si krátku úvahu o budúcnosti našich 14 Tr a 15 Tr.
1001 - dúfajme, že bude zachované, možno v budúcnosti ako historické vozidlo
1003 - GO 2003, teda už 11 rokov po GO, v zlom stave a pri dostatočnom počte 30 Tr asi zbytočná
1005 - GO 2002, ostatné platí to čo pre 1003
1007 - prešla opravou v 2013, tak je väčší predpoklad na jej zachovanie
1501 - GO 2007, no aj z historických dôvodov by bolo fajn tento voz zachovať
1512 a 1518 - prešli strednou opravou, neviem nakoľko to zachránilo ich technický stav, no hádam 1518 bude na tom t. č. lepšie
1523 - posledná GO 2004, svojho času to bol veľmi pekný a zachovalý voz, no v súčasnosti zostal ako jediný bez strednej opravy vykonávaných po roku 2011
1528 a 1529 - síce najmladšie, obe majú stredné prehliadky, ale súdiac pozorným okom cestujúceho, ich stav je už žalostný, a to najmä 1528.
Ako to ale naozaj bude, ukáže čas.
opitať prečo rano meška 24 autobus ktora ma isť o 5:06 a casto meska chodi 5:8 až 5:10

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.