Máme za sebou vydarený železničiarsky víkend v Slovenskom raji, reportáž nájdete tu: http://www.zeleznicne.info/view.php?nazevclanku=pod-kralovou-holou-opat-isiel-parny-vlak&cisloclanku=2014080001
A vzápätí je tu pozvánka na ďalšiu akciu v Slovenskom raji, tentoraz z Prievidze. http://www.464001.sk/10-akcie/17-viacdenny-vylet-zamracenou-do-raja
A vzápätí je tu pozvánka na ďalšiu akciu v Slovenskom raji, tentoraz z Prievidze. http://www.464001.sk/10-akcie/17-viacdenny-vylet-zamracenou-do-raja
BB-Schuhu
http://bystrica.sme.sk/c/7306035/v-bystrici-pribudnu-styri-moderne-trolejbusy.html
Konečne dobrá správa! Tie trolejbusy sú na linku č. 1 potrebné ako soľ. Po ich zaradení bude turnusová potreba 23 vozov plne vykrytá novými vozmi a staré trolejbusy zostanú len na rezerve.
Viem, že všetko je ešte predčasné, ale dovolím si krátku úvahu o budúcnosti našich 14 Tr a 15 Tr.
1001 - dúfajme, že bude zachované, možno v budúcnosti ako historické vozidlo
1003 - GO 2003, teda už 11 rokov po GO, v zlom stave a pri dostatočnom počte 30 Tr asi zbytočná
1005 - GO 2002, ostatné platí to čo pre 1003
1007 - prešla opravou v 2013, tak je väčší predpoklad na jej zachovanie
1501 - GO 2007, no aj z historických dôvodov by bolo fajn tento voz zachovať
1512 a 1518 - prešli strednou opravou, neviem nakoľko to zachránilo ich technický stav, no hádam 1518 bude na tom t. č. lepšie
1523 - posledná GO 2004, svojho času to bol veľmi pekný a zachovalý voz, no v súčasnosti zostal ako jediný bez strednej opravy vykonávaných po roku 2011
1528 a 1529 - síce najmladšie, obe majú stredné prehliadky, ale súdiac pozorným okom cestujúceho, ich stav je už žalostný, a to najmä 1528.
Ako to ale naozaj bude, ukáže čas.