keďže na meste sedia len neschopní a doprave sa nerozumejúci inžinieri, ťažko čakať, že tam niečo vymyslia čo má rácio. Jasné, že sa počúva diktát SAD ZV, a primátor ako bábka v rukách modrých a krížikovcov im len pritaká, lebo sám vie akurát tak učiť na škole, ale nemá potuchy o tom, ak osa vedie mesto (resp. každé 4 roky tá potucha od Miku ide len a len nižšie, hoci sme x-krát presvedčení, že už nemá kam klesnúť). Ale to je chyba aj modrých, že uzavreli takúto "dohodu" o primátorovaní nezávislého neznalca. A MHD? Kým neoslovia niekoho, kto pozná zákon, vyzná sa v problematike a doprave rozumie, tak sa to nepohne nikam.
Veď kto vymýšľa linky ako súčasná 26? Stačila by L28 (čiže bývalá 26), linka 20 bola pre Karpatskú ok, ale linka 29? To je paškvil ako hrom, aj linka 100 - objavuje sa to, čo sa predtým kritizovalo. Na Sásovú by pritom stačilo toto:
20 - v súčasnej podobe
22 - v súčasnej podobe
24 - v súčasnej podobe
25 - v súčasnej podobe
26 - v podobe linky 28
linky 21,23, 27, 28 a 29 zrušiť, namiesto toho posilniť L20, 26 (predĺžiť vybrané spoje do Majera) a na úkor linky 21 linku 22 (hoci jej vedenie až po Rakytovce nie je pri týchto spojoch nutné), linku 34 by bolo možné spojiť prípadne s linkou 28 a vybrané spoje linky 25 predĺžiť do Podlavíc miesto 27 - to sú všetko umelo navyšované kilometre, ktoré sa kedysi niekto tváril, že netreba, ale zjavne sa mýlil, ak sa neskôr objavujú linky ako 23,27,28,29,100 - v roku 2006 ich treba nebolo? A linku 2 utlmovať v prospech autobusov? To je ako u debilov.
80 - môže byť ako je
Určite nie odborníci ? ? . Sa pozri na nejake mesto s cca 110 000 obyvatelmi ked zaratam celý okres , akú má vyvinutú sieť a potom sa pozri na BB a pogrciaš sa. Áno západná európa je iná mentalita čiže keby to bolo na najlepšej úrovni u nás a u nich tak by sa to trocha odlišovalo ale toto linkovanie je už extrém a pripomína mi ruské maršrutky (Biškek, Kirgizstán... niečo cez milión obyvatelov, 5 trolejbusových liniek, cca 15 autobusových a okolo 600 tuším liniek maršrutky, aj s prímestkými) ? ale aj tam to majú lepšie lebo to chodí každu chvílu ? .
pri číslovaní sa asi inšpirovali 29. februárom, jediným neobsadením dvadsiatkovým sásovským číslom a tá trasa, to rozvrstvenie, veď sú to tie á-čkové spoje linky 20, ktoré vychádzali z Viestovej (okrem 20:30) a dva "krajné" spoje v "x", večerný je 2 hod. po poslednej L80 (naspäť 1.5 h), ale ranný pre koho tam 5:48x, keď ide aj L80, súbeh park. Mičinská/Kazačok-Garbanka v rozmedzí 4 minút
A toto doteraz vravim do bodky ? . A tá 100 to je už uplne zabité ? . Pre tých zo sásovej uplna blbosť, veď uvidite, po mesiaci zrušia (aj s 29) a neni to ani bohviečo pre tých z uhliska. Jediné rozumné riešenie bola 80. Aj keď tú 29 vnímam skôr ako víkendovú linku. atď atď... kým bude toto vedenie, môžme si diskutovať kolko chceme ale nič s tým nenarobíme...
29... To je preboha čo za ko*otskú linku?? Skoro kópia 20tky a cez týždeň iba dva spoje?? To je už len načo dobré? Prečo sa nemohla spraviť nejaká plnohodnotná linka s normálnym intervalom začínajúca sa napr. na Hlbokej? Velebnosti, du blejt. Tá bystrická MHD je teda pekný cirkus. Niekto má zjavne bystrickú MHD ako obeť svojho nechutného zmyslu pre "humor".
a ešte ja doplním k linke 80 nezrovnalosť: odchod z Roos.nem. ostáva 15:35x (ako je tu uvedený) , alebo je dráha posunutá o 5 min. skôr (15:30x) podľa vývesky dpmbb.eu
to som si nevšimol ? , ale aj tak načo je toto dobré ? . To bude asi nejaka reality show v ktorej si západne krajny robia z našej MHD srandu ? ? . To prvé čo ma napadlo. ?
A ešte otravujem ? dufam aj ja že už posledny krat ? . Rudlová ostala bez dopravy, to si ako predstavuju? A hlavne ma neukamenujte že cez pracovny den tam chodia 2 spoje linky 100. To tam ani nemusi chodiť...
ale tolko poviem: v rámci udržania dobrého zdravia tie zmeny nepozerať, inač je infarkt isty, toto čo su za bludy, to kto mohol toto vymysleť, to ja by som lepšie vymyslel ? . Proste je mi na grcanie, a po tomto mi bude ešte viac...
Tiež som sa čudoval. Ale už ma to tu začína hnevať táto MHD, kedže sa necítim najlepšie tak sa radšej nevyjadrujem ? a ešte aj kôli tomu že sa nesmú vulgarizmy, inakšími slovami sa to tu pomenovať nedá.
Zmeny v MHD od 1. 3. 2012
Vážení cestujúci, s účinnosťou od štvrtku 1. 3. 2012 vstupuje do platnosti nový cestovný poriadok na linke trolejbusovej mestskej dráhy č. 3, ako aj nový cestovný poriadok autobusových liniek č. 20,
26, 29, 43, 80, 90, 97 a 100. Trolejbusové a autobusové linky budú premávať s nasledovnými úpravami http://www.dpmbb.eu/documents/oznam_cestujucim_120221.pdf
Pozor, ja nehovorím o účelovom ničení, to nie. Jednoducho sa voz neudržiaval tak ako tomu bolo u DPMBB. Asi len nevyshnutne, aby jazdili tie vozy. A že jazdili statočne. A zvnútra by si sa divil aký rozdiel tam bol. V každom prípade, keď niečo vlastním, je to iný vzťah ako nájom. Aj dôsledkom toho prenájmu bolo, že sa vozy museli najskôr spojazdňovať (až na pár výnimiek). Ešte aj evidenčné čísla tam zostali. Ale ako vravíš, nechajme to ta. V BB to cestujúci pocítili, v BA boli chvíľu radi za najmodernejšie vozidlá, takže formálne boli asi spokojní všetci.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kvorka
Veď kto vymýšľa linky ako súčasná 26? Stačila by L28 (čiže bývalá 26), linka 20 bola pre Karpatskú ok, ale linka 29? To je paškvil ako hrom, aj linka 100 - objavuje sa to, čo sa predtým kritizovalo. Na Sásovú by pritom stačilo toto:
20 - v súčasnej podobe
22 - v súčasnej podobe
24 - v súčasnej podobe
25 - v súčasnej podobe
26 - v podobe linky 28
linky 21,23, 27, 28 a 29 zrušiť, namiesto toho posilniť L20, 26 (predĺžiť vybrané spoje do Majera) a na úkor linky 21 linku 22 (hoci jej vedenie až po Rakytovce nie je pri týchto spojoch nutné), linku 34 by bolo možné spojiť prípadne s linkou 28 a vybrané spoje linky 25 predĺžiť do Podlavíc miesto 27 - to sú všetko umelo navyšované kilometre, ktoré sa kedysi niekto tváril, že netreba, ale zjavne sa mýlil, ak sa neskôr objavujú linky ako 23,27,28,29,100 - v roku 2006 ich treba nebolo? A linku 2 utlmovať v prospech autobusov? To je ako u debilov.
80 - môže byť ako je